Beantwoord

Internetsnelheid verhogen op mijn adres

  • 18 March 2020
  • 11 reacties
  • 129 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Hallo,

Ik begrijp dat er maar 39 mbpsbinnen kan komen op mijn adres.

Is er een manier om dit te verhogen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 March 2020, 10:13

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @DFW, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Eigenlijk wat er in Fourstack staat bij jouw adres, is op dit moment het maximaal haalbare snelheid. Staat hier 39Mbit/s of iets wat in de buurt zit? Dan is dat op dit moment inderdaad het hoogst haalbare. Ook staan er op Fourstack upgrades die de komende 2 maanden gaan komen. Op dit moment worden veel upgrades uitgesteld, maar het kan zijn dat er op jouw adres hier wel wat over bekend is. Check daarom af en toe die website even, of er een snelheidsverhoging voor jou zit aan te komen.

Verder, als die 39Mbit/s erg verschilt met wat er op Fourstack staat, dan moeten we even kijken hoe dit komt. Is die 39Mbit/s trouwens wat jij ook bekabeld meet? Of heb je dit ergens gevonden?

Reputatie 7
Badge +21

@DFW, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Het klopt met wat er op Fourstack staat. Ik meet de 39 mbit/s bekabeld.

Bij welke toepassing loop je tegen deze limiet aan ?

Welke problemen heb je op welk apparaat ?

Hoeveel, wat voor apparaten ?

Bij het downloaden van updates op mijn PlayStation 4. Het duurt lang en ik kan niets anders meer online doen op mijn telefoon of pc.  

O ja, dat had ik hier in huis ook onlangs, er was al uren maximaal verkeer, bij een kort onderzoek kwam ik ook uit op een PS. Wat enorm bestand trouwens !

Wel merkwaardig dat je dan helemaal niets meer kan doen op andere apparaten, de PS zou niet alle voorrang moeten kunnen krijgen, dat was bij mij iig niet zo, maar we hebben geen kpn internet en dus ook geen experiabox maar een fritzbox.

Een PS gedraagt zich overigens wel vaker een beetje brutaal op een netwerk, maar of dat hier mee te maken heeft dat weet ik niet.

Ik geef het stokje(de vraag) door aan anderen hier.

Badge +19

.

@KeesYagi zijn inderdaad enorme bestanden. Het is niet dat ik echt niets meer kan doen op andere apparaten, maar het is wel vreselijk traag. Maar ik denk dat 39mbit/s de maximale snelheid is die hier binnenkomt. Dat is al snel overbelast... 

Reputatie 7
Badge +21

@DFW 39Mbit/s is dan het maximale op dit moment. Ik zie helaas ook nog geen geplande upgrades de komende 2 maanden. Voor zover ik weet hoeft een Playstation niet wekelijks een update te krijgen, toch? Dan is het even lastig op dat moment, maar na de update zal het weer beter zijn!

Oke bedankt, de PS zelf hoeft niet wekelijks te updaten, maar de games die er op staan wel…

Maar bedankt voor het reageren.

Reputatie 7
Badge +21

Geen enkel probleem, graag gedaan tot zover!

Reageer