Skip to main content
Beantwoord

Internetten zonder internet

  • 16 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Vroeger stond op het telefoonboek welk nummer je moest bellen als de telefoon kapot was.

KPN is nog niet slimmer geworden want nu, als om een of andere reden het betalen van de rekening niet heeft plaatsgevonden wordt internet geblokkeerd, en via de telefonische klantenservice wordt het advies gegeven dat dit snel hersteld kan worden als je betaalt via Ideal.

Hoe dat moet met geblokkeerd internet weet klantenservice niet, iemand wel???      

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Leidse, welkom! Als wij een internetverbinding blokkeren wegens wanbetaling, dan kun je alsnog van bepaalde diensten gebruik maken. Zoals internetbankieren, en onze website. Je kunt dan vervolgens op deze pagina via iDeal het openstaande bedrag betalen inclusief heraansluitkosten. Doe je dit op werkdagen voor 22:00 wordt je binnen twee uur weer aangesloten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

  • 16 oktober 2019

Hallo @LeidseKlant , bij een niet-betaling of te late betaling wordt je nooit direct afgesloten, dan heb je ook een paar waarschuwingen gemist of genegeerd.

Betalen kan ook met je mobiel, als je die hebt en daar tevens een bank-app op hebt geïnstalleerd.

Als je dan ook niet hebt betalen via de computer op het werk en of vrienden/kennissen/familie, willekeurige volgorde.

Succes.

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Hoi Leidse, welkom! Als wij een internetverbinding blokkeren wegens wanbetaling, dan kun je alsnog van bepaalde diensten gebruik maken. Zoals internetbankieren, en onze website. Je kunt dan vervolgens op deze pagina via iDeal het openstaande bedrag betalen inclusief heraansluitkosten. Doe je dit op werkdagen voor 22:00 wordt je binnen twee uur weer aangesloten.