Beantwoord

Internetverbinding aangevraagd, maar niet aangesloten

  • 29 December 2019
  • 14 reacties
  • 161 keer bekeken

Badge

Voor mijn vakantiehuis op de Biesseltsebaan (postcode **** KC)  te Groesbeek heb ik in november een internetaansluiting aangevraagd. Zowel schriftelijk als telefonisch ontving ik de bevestiging dat 4 december tussen 8 en 10 uur een monteur zou langs komen. Omdat mijn vader erg ziek was op dat moment, had ik mijn buurman geregeld om de monteur te ontvangen. Voor de zekerheid belde ik op 3 december om te vragen of de monteur echt zou komen, het werd bevestigd dat hij zeker zou komen. Echter hij kwam niet.

Er heeft nooit een monteur naar mij gebeld en/of een voicemailbericht achter gelaten.

Omdat ik vaak in mijn vakantieverblijf ben en werk, hoop ik dat u zsm daar internet komt aanleggen. Mijn overbuurman heeft reeds internet, er ligt dus al een aansluiting/kabel die verlengd kan worden. Het vakantiehuis ligt op park Cantecleer waar vele mensen een internetaansluiting hebben. Dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Ik heb meerdere keren langdurig gebeld en gechat, echter alle beloften zijn nooit nagekomen. Daarom zou ik graag een emailadres hebben waar ik in de toekomst mee kan communiceren; al het bellen en chatten heeft mij vele uren gekost en niets opgeleverd.  Graag wil ik zsm internet. Ik hoop dat u het nu echt in gang kan zetten!

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 January 2020, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @elfita, welkom! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het je zoveel moeite moet kosten om een internetverbinding te realiseren! Ik help je er graag verder mee, wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je een aanvraag hebt kunnen doen, dan moet het in principe met de uitvoering ook wel in orde komen, lijkt me. Er staat op dit moment geen monteur meer gepland? Wanneer zou jou dit schikken? 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @elfita, excuses voor de late reactie! Ik zie dat je de 30e ook contact met mijn collega van de klachtenafdeling gehad en dat mijn collega uitgelegd heeft dat jouw huisnummertoevoeging niet juist staat vermeld in het Kadaster. Om deze reden kunnen wij geen verbinding aanleggen. Heb jij contact gehad met het Kadaster of met de gemeente hierover? Zodra dat opgelost is, kan er een nieuwe aanvraag gedaan worden. Heel erg vervelend, maar hopelijk wel een antwoord op je vraag!

Badge

Beste Marcia, ik heb zeker contact g gehad met karakter en wil de brief en bewijs van inschrijving van kadaster graag per privé email met u delen. Dat zei ik ook tegen uw collega, maar die hing toen op. Naar welk emailadres kan ik dit bewijs toesturen? Kunt u aub ook nogmaals naar kaatser kijken?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zal je een privébericht sturen met de betreffende informatie. Om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik hierin iets voor je kan betekenen. Als ik zelf op de website van het Kadaster kijk, zie ik ook dat jouw huisnummertoevoeging er niet tussen staat. Ik ga in ieder geval mijn best voor je doen. 

Badge

Beste Marcia, ik heb u een email gestuurd met de kadaster gegevens.

Hartelijke groeten

Badge

Beste Marcia, bij deze de gegevens van het kadaster. Zou u er zorg voor willen dragen dat dit wordt verwerkt bij de KPN?

Is er nog een emailadres waar ik dit heen kan sturen?

In afwachting van uw reactie

Hoi @elfita en @Marcia_ 

Ik zou alle privé gegevens  weghalen @elfita 
Drie puntjes rechterhoek aanklikken en bewerken klikken.
Deze informatie kun je beter in een Privé bericht sturen naar @Marcia_ .

Badge

Dankje. Klopt het dat het nu weg is?

Groetjes 

Reputatie 6
Badge +9

Dankje. Klopt het dat het nu weg is?

Groetjes 


Yup :relaxed:

Reputatie 7
Badge +17

@elfita Volgens mij is alles weg inderdaad. Scherp van je @genetic, bedankt voor je privébericht. 

Daarnaast kan ik wel even reageren in dit topic betreft het registreren van een adres. Normaliter wordt een nieuw adres, bijvoorbeeld nieuwbouw, doorgegeven aan de gemeente waarin je woonachtig bent. De gemeente geeft dit door aan het kadaster. Een e-mail naar ons sturen heeft helaas weinig zin aangezien wij alleen kunnen leveren wanneer het adres definitief geregistreerd is. Wij kunnen dus helaas niets met het ‘adres aanvraag bewijs’. Je kunt het beste contact opnemen met de gemeente waarin je woonachtig bent en daar het verzoek indienen. Je kunt dan meteen navragen hoelang de doorlooptijd is van de administratieve afhandeling. 

Ik hoop voor je dat het snel geregeld is. 

Badge

Beste Lisa, de email die ik heb verstuurd bevat niet een aanvraagbewijs maar een definitieve inschrijving. 

Zelf kan ik het adres zo vinden op de website van het kadaster. Wellicht kan het inschrijfnummer in de brief de KPN het helpen vinden op de website.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je e-mail! Ik ben nog even verder op onderzoek gegaan en zie dat je adres in de BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) moet staan.Daar zie ik jouw adres niet in staan. We kunnen dus inderdaad niets voor je betekenen op dit moment. Advies is om toch nog eens contact op te nemen met de gemeente. 

Badge

Hoi kan dit nu? Eerst kadaster , en nu is dat goed  gaat het weer om iets anders…

Ik heb het 2 maanden geleden gekocht, het is 1 ,5 jaar geleden gebouwd. Het is dus geen nieuwbouw.

Mijn buurmannen  hebben wel KPN internet en staan ook niet in het BAG, het hele park heeft trouwens internet, waarom kan het bij mij dan niet? 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan alleen aangeven wat ik hier zie: bijna alle toevoegingen op jullie adres staan in het BAG, op een handvol na. In ieder geval kunnen wij het adres niet registreren, dus het advies is nogmaals om contact op te nemen met de gemeente.