Beantwoord

Internetverbinding heel beroerd sinds opzeggen Ziggo Sport

  • 5 February 2022
  • 9 reacties
  • 121 keer bekeken

Sinds we sport opgezegd hebben en al deze problemen hebben gehad is ons internet heel beroerd, heel vaak op de dag en avonden valt het internet weg, we hebben 2 versterkers van jullie maar die werken dan kkk niet, de melding is dan op de telefoon en andere apparaten geen toegang na weer resetten doet alles het weer maar dit is toch niet normaal als we dit 20x per dag moeten doen? Word een beetje hopeloos van

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 15 February 2022, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Elisap, rot om te horen dat 't zo veel gedoe geweest is. We helpen je hier graag op weg om je internetverbinding te verbeteren.

Je internetverbinding staat los van extra pakketten zoals Ziggo Sport, dus we moeten even uitzoeken wat er aan de hand is. Gebruik je internet alleen via wifi of ook via een internetkabel? Op hoeveel apparaten ervaar je dat internet (in de avond) wegvalt? Welke Experia Box heb je, en hoe heb je 'm gereset?

Ik raad je daarnaast ook alvast aan om onze Wifi Manager te volgen. Deze handige tool controleert jouw verbinding en helpt je stap voor stap om je wifi verbinding optimaal in te stellen. Er komt ook altijd een eindresultaat uit, ik ben benieuwd naar welke dat bij jou is.

Hallo,

WIFI manager resettle enz alles al lang gedaan, of moet ik dit 20 keer per dag doen?

Niets zit op een kabel alles is via WiFi ik denk 10 apparaten zoals al jaren.

De standaard stappen zijn al tig keer gedaan dit weet ik al uit me hoofd voor ik een melding bij jullie doe.

Ik snap dat sport los staat van internet maar elke keer als ik ook maar iets verander aan mijn kpn pakket gaat het maanden fout 😔

 

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis?

 

Ja ook al aangeschaft 3 stuks 

Badge +19

Dat is mooi. Weten we meteen waar het mis gaat. Die geven zo vaak problemen!! Verwijder ze alle drie. Reset het modem en de wifi versterkers. Vrijwel zeker is je verbinding dan prima. Daarna kijken we hoe het verder moet. 

Kan ik ze daarna wel aansluiten anders heb ik geen televisie boven

Badge +19

Het kan heel goed zijn dat je electriciteitsnetwerk niet meer geschikt is voor draadloze verbindingssets.  Ze zijn heel gevoelig voor ledverlichting,  zonnepanelen,  telefoonopladers etc. Er zijn echt betere oplossingen.  Gaan we later naar kijken.  Eerst het grootste probleem oplossen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo,

WIFI manager resettle enz alles al lang gedaan, of moet ik dit 20 keer per dag doen?

Nee hoor, zeker niet. We stellen hier vragen om duidelijk te krijgen hoe de situatie in elkaar zit. Zo weten we wat je al wel en niet geprobeerd hebt. Dat geldt zowel voor andere, behulpzame bezoekers zoals @Joep1965 als voor mij als moderator. 

Heb je intussen de tips van Joep geprobeerd? De Draadloze Verbindingsset kan een goede oplossing zijn. Het kan ook gevoelig zijn voor verstoringen. Daarom is het goed om ze als test te ontkoppelen en dan je verbinding uit te proberen. Vanaf daar kijken we verder. We horen graag hoe het is gegaan.

Ik heb alle handelingen al gedaan voor ik de mail stuur. 

Ik snap dat alle opties doorgegeven worden wat je moet doen maar als je zo vaak problemen heb ken je deze opties al.