Vraag

IP-adres van KPN geeft geen toegang tot specifiek domein

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Via mijn thuis-aansluiting (experia-box) kan ik een specifiek domein niet benaderen.

  • domein staat niet black-listed
  • ip-adres staat niet black-listed
  • via 4G lukt het wel
  • via virtuele VPN op zelfde huisaansluiting lukt wel
  • Hosting bedrijf ziet geen problemen
  • ander domein bij zelfde hosting bedrijf werkt wel

Andere opties om te checken?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Via mijn thuis-aansluiting (experia-box) kan ik een specifiek domein niet benaderen.

  • domein staat niet black-listed
  • ip-adres staat niet black-listed
  • via 4G lukt het wel
  • via virtuele VPN op zelfde huisaansluiting lukt wel
  • Hosting bedrijf ziet geen problemen
  • ander domein bij zelfde hosting bedrijf werkt wel

Andere opties om te checken?

 

Virusscanner, Firewall (hoe check je trouwens via Ping?) Als het gewoon je browser is de cache leegmaken. 

Reputatie 7
Badge +24

Het ip staat zeker wel ergens op de blacklist natuurlijk. Het hostingbedrijf zal het toch uit moeten zoeken. Want van KPN ga je geen ander ip krijgen.

Gaat het gewoon om een website? Is dat een website die je zelf in beheer hebt?

Reputatie 6
Badge +8

En via hide.me ?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Reind33, welkom! Ben je er inmiddels achter? Heb je iets gehad aan de tips die hierboven gegeven worden? Het lijkt er toch op dat je ergens op een blacklist staat, zoals je het uitlegt inderdaad.. Wij geven geen andere IP-adressen uit, want als het IP-adres dan naar iemand anders gaat, loopt die tegen hetzelfde probleem aan.Â