Beantwoord

IP niet herkend en wifi versterkers niet te traceren

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Sinds ik afgelopen zaterdag met de mobiel van mijn zoon de Wifi test heb uitgevoerd krijg ikzelf met mijn mobiel geen verbinding meer met het netwerk. Ik krijg de melding dat het IP adres niet herkend  wordt.

 

Daarnaast zijn er 2 wifi versterkers besteld, daar heb ik een bevestigingsmiddelen van met traceercode, maar invoeren van de code en postcode geeft geen resultaat op de track en trace pagina. Volgens de bevestiging per SMS zou de apparatuur maandag al in een Bruna filiaal zijn, maar daar is tot op heden op niks ontvangen. Ik erin me af te vragen of er wel iets verzonden is.

 

Alle hulp is welkom

 

icon

Beste antwoord door Medcop 20 July 2020, 23:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Medcop, welkom op het forum. 

Heb je de Experiabox ook al gereset? Als dat niet helpt, zou je het netwerk in je telefoon willen vergeten en daarna opnieuw verbinden? 

Wat de 2 WiFi versterkers betreft, waar heb je deze besteld? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Hi Alex_p,

Beide problemen zijn al opgelost; ontving een mail om de versterkers op te halen net nadat ik hier gepost had.

Ook de verbinding is hersteld nadat ik de WiFi sterkte opnieuw heb laten meten via de website.

Toch bedankt voor je bericht.:slight_smile:

 

Reputatie 7
Badge +24

Top, fijn om te lezen. :relaxed: Je weet me anders hier te vinden.