Beantwoord

Is de opzegging goed gegaan?

  • 23 November 2020
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik ben van KPN naar Oxxio gegaan, maar ik kan werkelijk nergens vinden of de opzegging (die Oxxio zou doen) doorgekomen is. Ben 9 november officieel overgestapt en heb nog een rekening van KPN voor de maand November gehad, wat zou kunnen kloppen ivm opzegtermijn. Nu hoop ik uiteraard geen rekening voor December meer te krijgen. 

 

Niemand van KPN heeft dit ook bevestigd of heeft contact o.i.d. gezocht. Is het allemaal wel gelukt, vraag ik me dan af.

icon

Beste antwoord door Jose_ 27 November 2020, 11:46

Bekijk origineel

4 reacties

Omdat het erg druk is op het forum, kan het enkele dagen duren voor je een reactie krijgt.

Vul je profiel aan zodat je medewerkers toestemming geeft om in je dossier te kijken .

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @cderoon, welkom op het forum!

Dank voor het invullen van je gegevens in je profiel, zo heb ik meteen mee kunnen kijken. :slight_smile: Ik zie dat wij jou op 8 oktober een SMS en e-mail hebben gestuurd met het bericht dat we van Oxxio hebben vernomen dat zij jou per 9 november zouden overnemen. Er is dus wel degelijk communicatie vanuit ons hierover geweest.

Het kan kloppen dat je nog een factuur hebt ontvangen. Het facturatiesysteem merkt pas dat er een opzegging is doorgevoerd zodra het abonnement daadwerkelijk is opgeheven. De factuur kwam in dit geval op 6 november, en de opzegging stond voor 9 november. Dit heeft elkaar dus gekruist! Je zal nog een slotfactuur van ons ontvangen waarop de te veel in rekening gebrachte abonnementskosten zullen worden vergoed. De opzegging wordt op dit moment nog verwerkt zie ik, vandaar dat je nog geen bericht hebt gehad over de daadwerkelijke opzegging en het retour sturen van de apparatuur. Ik verwacht dat je hierover binnen een week wel bericht krijgt.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Heb je nog vragen, dan weet je mij te vinden.

Okay bedankt! Ik heb geen sms en mail ontvangen zie ik. Maar zo weet ik het ook, dus prima! :)

Reputatie 7
Badge +10

Mooi dat het zo helder is! :relaxed:

Reageer