Beantwoord

Is een KPN Glasvezelabonnement gratis?

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Zelf ben ik klant van de KPN. Nu heb ik een brief van de KPN ontvangen, waarin mij wordt meegedeeld dat er glasvezelbekabeling in mijn woning wordt aangelegd. Deze werkzaamheden - zo is mij schriftelijk door de KPN meegedeeld - zijn gratis. 

Nu is mijn vraag als volgt: is het KPN Glasvezelabbonnement voor mij als KPN klant ook gratis? 

Uw reactie op mijn vraag zie ik - onder mijn hartelijke dankzegging voor de door u in deze te nemen moeite - met bijzonder veel belangstelling tegemoet. 

Met vriendelijke groet, 

Anne Louis Cammenga 

icon

Beste antwoord door wjb 1 October 2020, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Zeer zeker, ook voor jou is de aanleg van glasvezel door KPN gratis.

Het glasvezelabonnement is ook precies even duur als zijn VDSL broertje.

Reputatie 7
Badge +10

KPN maakt in de prijs van de abonnementen geen onderscheid tussen glasvezel of het oude kopernetwerk. 

U heeft nu uw diensten via de oude koperlijn. Dit abonnement kan straks kosteloos worden omgezet naar de glasvezelaansluiting tegen dezelfde maandlasten.

En inderdaad is de fysieke aanleg door KPN Netwerk NL, volledig gratis. Ook als u er voorlopig nog geen gebruik van wil maken.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!