Beantwoord

Is er storing? Mijn internet en tv werken niet meer

  • 9 February 2022
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Geen tv en internet service brand

icon

Beste antwoord door LaurensZalm 9 February 2022, 18:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Met een beschrijving van 6 woorden gaat niemand je kunnen helpen ben ik bang. 
Mensen zijn hier altijd in de gelegenheid een probleem te willen oppakken, echter hebben we wel wat meer informatie nodig alvorens we dat kunnen. 
zoals beginnend met

  • Wel type Modem heeft u ? 
  • Zit u op koper of op glasvezel ?

Overigens de snelste manier om tot een oplossing te komen is te bellen naar 0800-0402 die kunnen direct kijken of het modem nog te bereiken is vanaf KPN zijde, Anders kunt u hier uw gegevens invullen in uw profiel en dan zal er binnen enkele dagen een moderator dit voor u kunnen nalopen

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Dennie wayenberg, welkom! Wat jammer om te lezen dat je geen internet en tv meer hebt. Heel irritant natuurlijk. Ik sluit mij bij Laurens aan: we hebben wat meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Maar je kunt voor dit soort storingen ook 24/7 terecht bij de telefonische klantenservice die je gratis kunt bereiken via 0800-0402. Daar krijg je meteen een collega aan de lijn. Op het forum zijn het vooral andere klanten die je helpen: de moderators zijn niet altijd meteen aanwezig.