Beantwoord

Is het mogelijk om contact met een medewerker te krijgen via de chat?

  • 14 September 2023
  • 12 reacties
  • 2176 keer bekeken

Vanwege gehoorsproblemen kan ik niet bellen, dus zou ik graag via chat met medewerker willen spreken… Maar op een of ander manier, krijg ik steeds telefonisch afspraak van digitale dot. Ik wil en kan dat niet! Weet iemand hoe je uiteindelijk met een medewerker kan chatten?

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 September 2023, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Vixiqz 
Lastig als je doof bent, maar met teletalk kun je contact opnemen met de KPN
Of anders via Facebook of X

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Vixiqz, ik moet je helaas teleurstellen: DE chatfunctie met een medewerker is er niet meer. KPN biedt Teletolk aan. Tevens kun je ook hier jouw vraga kwijt of bij de KPN webcare afdelingvia Twitter en Facebook. 

Hallo KPN, ik probeer in contact te komen met een KPN medewerker. Maar door de nieuwe systeem is het moeilijk of bijna onmogelijk om in contact te komen met een medewerker. Sinds 2019 had k een betaling telaat betaaldt hierdoor kreeg ik een negatieve toetsting bij BKR .ik heb de rekening meteen betaaldt .maar nu in 2023 blijkt dat ik nogsteeds negatieve codering hebt door KPN .na 30 in de wachtrij kreeg ik en medewerker die mij een foute email adres gaf .wtf collection @kpn.com geen enkele email gaat naar deze adres .tot heden zoek ik hulp zonder te geholpen te kunnen worden ..zo bedriegend ..ik wordt zo boos van want het is bekend dat er een bedriegende cultuur heerst . Kunt u mij advies geven voor hulp ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dro 
Bel met KPN 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections dan heb je de juiste afdeling te pakken.
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00

Waarom is mijn bericht hier verwijderd? 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ellende040 

Je kan een nieuw probleem beter starten in een nieuw, eigen topic i.pv. een 3 maanden oud topic te gebruiken. Dat heeft een KPN moderator nu voor jou gedaan. Zie hieronder jouw bericht.

 

@RBxx  daar zie ik ook niks

 

Je hebt geen toegang tot deze pagina.

d8fc02d4-a396-4ffc-94cc-6aad904bc1e6.png
Sorry, je hebt geen toegang. Zou je wel toegang moeten hebben? Neem dan contact op met 1 van de moderators.

Reputatie 7
Badge +21

Je had een week geleden meerdere reacties geplaatst, een moderator heeft ze inmiddels allemaal verplaatst naar het centrale topic. Daarom werkt bovenstaande link niet meer.

Als je op jouw naam Ellende040 klikt zie je een overzicht van al jouw activiteiten op het forum.

Ik heb net naar jullie gebeld en d’r werd wat uitgezocht en toen werd er opgegooid omdat dat ik een moeilijke vraag had Kunnen mij terugbellen 

20 minuten gewacht voordat jullie opname en dan word je ineens opgegooid Bel me even terug 
 

Hallo 

Badge +19

Nvt