ISRA punt defect

  • 28 March 2020
  • 13 reacties
  • 448 keer bekeken

Vanaf 3 april kan ik overschakelen op KPN. Wel heb ik vandaag de installatiebox gekregen. 

Om me vast wat voor te bereiden heb ik het ISRA punt opgezocht, maar trof het volgende aan (zie afbeelding) valt dit zelf te herstellen of moet er een monteur bij komen. 

 

JvdH86 4 jaar geleden

@Lisa langs deze weg nogmaals bedankt! De monteur had het aansluitpunt snel weer hersteld en het modem aangesloten. Inmiddels alles zelf verder aangesloten, dus wij kunnen vanaf nu internetten en televisie kijken via KPN.

Bedankt voor de service:thumbsup:

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +19

Pfff das niet best. Il herken het ook helemaal niet als telefoonkabel eerlijk gezegd.Eigenlijk moet een monteur dit  dien maar die komt niet vanwege corona vrees ik. Zit er een stekkerdoosje inhet pakket?

Er was ook gevraagd om de installatie door een monteur te laten doen. Maar ivm het corona virus hebben we een mail ontvangen dat deze in eerste instantie niet langs komt. (begrijpelijk natuurlijk).

Er zit een stekker doosje in het pakket met een blauwe en rode draad.

Reputatie 7
Badge +17

@JvdH86 Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Ik moet bijna een beetje huilen als ik die aansluiting zie. Weet je zeker dat dit het aansluitpunt is bij jou thuis? Heb je op dit moment wel diensten van een andere provider? Als dit zo is, heb je aangegeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice? Ik wil graag even met je meekijken op het adres. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :hugging:


 

Reputatie 7
Badge +24

Die linkse 2 draden zit zo'n metalen buisje op gedrukt. Die moet je hebben denk ik.

Reputatie 7
Badge +24

Il herken het ook helemaal niet als telefoonkabel eerlijk gezegd.

Het is / was de meest rechtse op het plaatje :nerd:

@Lisa  Haha dat was ook mij reactie. Ik heb de gegevens aangevuld. Momenteel hebben wij tv/internet van kabelnoord. Dit is alleen een andere aansluiting volgens mij. 

@Nick83  ik zou het inderdaar met die 2 draden kunnen proberen. Het is inderdaad de meest rechtse. 

Reputatie 7
Badge +24

@Lisa  Haha dat was ook mij reactie. Ik heb de gegevens aangevuld. Momenteel hebben wij tv/internet van kabelnoord. Dit is alleen een andere aansluiting volgens mij. 

Euh.... ik hoop niet dat je al opgezegd heb?

Reputatie 7
Badge +17

@JvdH86 Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je geen overstapservice hebt dus vanaf 3 april is het einde verhaal betreft de verbinding. Ik zou er zelf niet aan gaan sleutelen. het ISRA punt moet gewoon vervangen worden door een monteur van ons. Helaas is het weekend, dus dit moeten we even over het weekend heen tillen. Ik ga kijken of ik een monteur voor je kan regelen om dit op de datum voor elkaar te krijgen of ik ga je  preventief voorzien van een noodpakket zodat je wel gewoon internet hebt. Je moet dus even geduld hebben, maar ik hou je op de hoogte via dit topic! :sunglasses:

Heel fijn dus dat je dit hebt ontdekt nog voor de aansluitdatum.:nerd:

@Lisa Bedankt alvast voor je hulp! Ik wacht het weekend even af en hoor dan graag van je.

Reputatie 7
Badge +17

Nog even een statusupdate voor onze Forumbezoekers. JvdH86 hoeft zichzelf niet op te offeren om aangesloten te worden. :head_bandage:
Er is een afspraak gemaakt met een monteur voor vrijdag a.s. Het aansluitpunt zal vervangen worden! 
@JvdH86 Laat je het hier nog even weten of het allemaal gelukt is met de monteur vrijdag? Dan kunnen we daar het topic mee afsluiten. :hugging:

@Lisa langs deze weg nogmaals bedankt! De monteur had het aansluitpunt snel weer hersteld en het modem aangesloten. Inmiddels alles zelf verder aangesloten, dus wij kunnen vanaf nu internetten en televisie kijken via KPN.

Bedankt voor de service:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +17

@JvdH86 Bedankt voor de terugkoppeling! Goed om te horen:dancer: . Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden:blush:

Reageer