Beantwoord

Jaarafrekening

  • 10 January 2021
  • 9 reacties
  • 125 keer bekeken

Van Telfort een brief ontvangen. Omdat ik mijn abonnement heb opgezegd ( wat niet het geval is aangezien Telfort KPN is geworden). 
Moet ik de jaarafrekening betalen. Klopt dit wel?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 January 2021, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

hoi @Sabie1972 , dat stinkt naar onraad. ik zou dat ook niet vertrouwen. Nog ouderwets een brief?

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Sabie1972. Dat klinkt gek inderdaad, was het echt een brief die je kreeg, of was het een mail? 

De overstap naar KPN, was dat met de automatische migratie of was je daarvoor zelf overgestapt? En als je zelf overstapte, was het jaarcontract van Telfort toen al afgelopen? Zou je dat kunnen toelichten, en je forumprofiel volledig invullen zodat ik mee kan kijken? We horen het graag van je.

Goedendag!

Ik ben niet vrijwillig overgestapt van Telfort naar KPN dit gebeurde via automatische migratie. 
Ik heb over de jaarafrekening een brief ontvangen. Geen e-mail. 
Maar ik heb laatst ook een bericht via Telfort ontvangen over een openstaande rekening waar ik vraagtekens bij stelde. 
Heel vreemd allemaal aangezien ik er vanuit ging dat ik via automatische migratie ben overgegaan naar KPN en dacht dat alles in “kannen en kruiken” zou zijn. 

Reputatie 7

Dan zou je geen afrekening horen te krijgen inderdaad. Ik kan nog niet met je meekijken doordat je profiel nog niet is ingevuld. Zou je dat alsnog kunnen doen? Zonder gegevens kan ik er ook niets over zeggen.

Hallo!

ik heb mijn profiel ingevuld. 
kunt u dan tevens inzien of ik ten onrechte de volgens Telfort de nog openstaande bedragen heb betaald?

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Sabie1972, daarmee ben ik op onderzoek gegaan. Bij het oude Telfort klantnummer staat de factuur van oktober nog open, die moet nog wel betaald worden en daar gaat die brief over. Ik wil je sowieso aanraden om voor de 28e te betalen, volgens het dossier is dat namelijk de datum dat het wordt overgedragen aan een incassobureau. Het is natuurlijk beter om dat te voorkomen. Doordat het nu een paar maanden open staat, kan ik daar geen betaalregeling meer voor maken. 

Dank je wel voor deze info. Ik zal ervoor zorgdragen dat de betaling word voldaan. Ik ben blij dat je het allemaal hebt uitgezocht. 
En dat het geen nepbericht betreft. 

Reputatie 7

Graag gedaan @Sabie1972, ik ga er vanuit dat het daarmee helemaal goed komt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Zeker weten! 👍🏻