Beantwoord

Je verbinding is niet privé/inloggen op KPN modem

  • 5 February 2021
  • 4 reacties
  • 514 keer bekeken

Ik kan plotseling niet meer inloggen in mijn KPN modem. Ik kwam er gisteren toevallig achter toen ik bij een kennis zijn internet aan het installeren was. Ik kreeg de melding : Je verbinding is niet privé. Na van alles geprobeerd te hebben ben ik maar vertrokken en wilde ik vanmorgen bij mij thuis kijken en ook daar krijg ik de melding dat het certificaat ingetrokken is. 

Ik kan nergens een storingsnummer vinden om bij KPN iets te melden. Ben sinds kort over gestapt maar als het zo lastig is om ze te bereiken denk ik dat het van korte duur is.

icon

Beste antwoord door RBxx 10 February 2021, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

0800-0402

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @EdwardA, welkom op het forum.

Heb je inmiddels al contact gehad/is het probleem inmiddels opgelost of kunnen wij jou nog ergens mee helpen? 

Reputatie 7
Badge +21

@EdwardA 

Heb je de v10A of Box 12? Volgens het onderstaande verzameltopic is dit (bijna) opgelost

Software staat klaar en wordt heel binnenkort automatisch uitgerold.

Ik heb inmiddels contact gehad en heb gisteren te horen gekregen dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat ze dit snel opgelost wordt.