Beantwoord

Jongen aan de deur die glasvezel kwam controleren, maar eigenlijk verkoper?

  • 14 June 2022
  • 6 reacties
  • 484 keer bekeken

Badge

Vandaag om 5PM kwam er in het Museumkwartier in Amsterdam een “KPN” verkoper aan de deur maar praat zich naar binnen door te melden dat hij de aanleg komt inspecteren daar er wat klachten waren geweest. Als hij eenmaal het aansluitpunt heeft bekeken begint hij nogal opdringering een heel lang verkooppraatje te houden en is hij moeilijk de deur uit te krijgen.

 

Als deze jongen met groene KPN jas en Ipad bij de deur had gezegd dat hij een abonnement probeert te verkopen had ik hem het huis niet ingelaten.

 

Toen hij weg was dacht ik: Dit is een hele vervelende smoes om iemand zijn huis in te komen om iets te verkopen en ten tweede dacht ik: is dit wel een KPN verkoper?

Beste KPN weet u iets van deze praktijken?

 

Mvg Raymond

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 8 July 2022, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Raymond Majoor! Ik herken dit signaal niet direct.  Maar dit klinkt wel erg kwalijk. 

Ik ga eerst kijken hoe ik dit het best voor je door kan zetten. Zodra ik dat heb gedaan laat ik het hier weten. 

Reputatie 7
Badge +17

@Raymond Majoor om te weten welke verkoper het is geweest die bij je aan de deur was moet ik je nog om je postcode en huisnummer vragen. ik wil je daarom vragen je profiel in te vullen. Laat hier weten als je dat gedaan hebt en dan geef ik het gelijk voor je door. 

Reputatie 7
Badge +17

@Raymond Majoor Ik heb nog geen reactie van je gehad. Kan je hier alsnog laten weten wanneer je je profiel hebt ingevuld? Dan kunnen we voor je aan het werk. 🙂

Badge

Dag Bram, het profiel is ingevuld. Ik was even een weekje op pad.

Fijn dat je hier even induikt.

 

Grt Raymond

Reputatie 7
Badge +17

@Raymond Majoor ik heb het voor je doorgezet. Zodra ik reactie heb laat ik het hier weten. 🙂

Reputatie 7
Badge +17

@Raymond Majoor we hebben de medewerker gevonden die bij je aan de deur is geweest. Daarop is overleg begonnen om herhaling te voorkomen. 

Ik kan niet in details treden over de manier waarop we dit oppakken. Maar wel aangeven dat er serieus mee wordt omgegaan. Niet in de laatste plaats omdat een verkoper aan de deur het doel heeft een goede start te geven aan het welkom heten bij KPN.

Ik wil je bedanken voor je melding en reacties.