Beantwoord

Kan bepaalde website niet laden op alle apparaten binnen het netwerk.

  • 14 May 2019
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken problemen met het inladen van 1 bepaalde website. Via de klantenservice van KPN alles gecontroleerd geen fouten gevonden. De Experiabox is gereset dit geeft ook geen oplossing.

De volgende melding komt in beeld bij het inladen van de website: ERR_CONNECTION_CLOSED

Ik heb het geprobeerd met en zonder firewall en de proxyserver staat uit.

Heeft iemand hier een idee wat er verkeerd gaat.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 May 2019, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Fritsie1 ,
Welke website gaat het om?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Fritsie. Kun je de website inmiddels weer bereiken? Zo niet, om welke website gaat het?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Fritsie. Kun je de website inmiddels weer bereiken? Zo niet, om welke website gaat het?

Ik ga er van uit dat het probleem is opgelost, Fritsie. Zo niet, dan horen we alsnog graag van je :)