Beantwoord

Kan geen FON gebruiken

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik ben  kort geleden van Ziggo overgestapt naar KPN.

Ben elders  en wil wifi van KPN gebruiken zoals dat ook mogelijk was met wifi van Ziggo.

Daar zit je dan.

Geen mogelijkheid.

Dacht een perfecte overstapskeuze gemaakt te hebben.

Daarom me voor een jaar vastgelegd.

En nu?

Zit met mijn handen in mijn haar en gelijktijdig duimen te draaien.

Te gek voor woorden

Wat nu?

Johan

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 February 2020, 17:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @DonQueso . Welkom op het forum.

Zijn er wel FON punten in jouw buurt? Ik moet er bij zeggen dat het FON netwerk niet snel is. Dat is meer bedoelt voor hele basic internet handelingen zoals mail.

 

Hoi @DonQueso . Welkom op het forum.

Zijn er wel FON punten in jouw buurt? Ik moet er bij zeggen dat het FON netwerk niet snel is. Dat is meer bedoelt voor hele basic internet handelingen zoals mail.

 

En dat geldt voor de Ziggo WiFi-spots ook, gastgebruik voor de meest basale internetdingen.

De Ziggo WiFi-spots en de FON van KPN zijn ook niet bedoeld om thuis te gebruiken, daar heb je je eigen (wifi)netwerk of 4G voor, uitsluitend bedoeld voor sporadisch gebruik buiten de deur. Zelf gebruik ik buiten de deur altijd gewoon de 4G, desnoods als hotspot door de grote aantallen MB's die je maandelijks ter beschikking hebt.

 

Dank voor de toelichting, @JanD . Ik was nog niet bekend met de ziggo wifi spots maar nu realiseer ik mij dat het op hetzelfde principe berust als FON.