Beantwoord

Kan ik een Box 12 krijgen met Sneller Internet Buitengebied?

  • 8 February 2021
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Hi all,

Ik heb op dit moment de Experia Box V10, eerst had ik de V10a maar helaas werkte deze niet naar wens.

Ik en mijn partner wonen in een buitengebied, en maken dus ook gebruik van het buitengebied modem, helaas vertoont onze huidige V10 ook zijn kuren, het regelmatig uitvallen of andere vreemde taferelen.

Ik zou graag willen kijken of het mogelijk is of wij ook in aanmerking komen voor de Box 12, ik zie dat deze op dit moment al geleverd worden voor de nieuwe klanten, toch wil ik kijken of dit voor ons ook mogelijk is.

Wij betalen natuurlijk voor een dienst die het hier en daar niet doet, maar als onze dienst werkt van KPN dan zijn wij ook zeer tevreden.

Wij hopen daar en tegen ook dat er in de toekomst glasvezel wordt gelegd en dat we hier dan ook gebruik van kunnen maken tegen een meerprijs.

Mijn vraag is dus, is er een manier om aan de Box 12 te komen? Zo ja, hoe kunnen wij dit regelen.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door RBxx 8 February 2021, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Luca van der Velden 

De KPN Box 12 ondersteunt geen Sneller Internet Buitengebied 4G. Die zal je dus niet krijgen. Alleen de Experia Box v10/v10A is hiervoor geschikt.

Hallo @Luca van der Velden 

De KPN Box 12 ondersteunt geen Sneller Internet Buitengebied 4G. Die zal je dus niet krijgen. Alleen de Experia Box v10/v10A is hiervoor geschikt.

 

Hartelijk bedankt! 

En dit is tevens ook waarom ik zo tevreden ben met KPN, dankzij jullie snelle reactie(‘s).

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Luca van der Velden 

Haha, zó snel is KPN niet :joy: . Ik ben geen KPN medewerker maar een klant, net zoals jij.

Ik vind het leuk om andere klanten te helpen en mijn kennis en ervaring te delen.