Beantwoord

Kan ik met deze aansluiting glasvezel krijgen?

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Hoi! 

Ik woon 4 hoog in een appartement en heb in de woonkamer een soort router hangen waar een glasvezelkabel in gaat. Het ziet er allemaal erg oud uit en totaal niet zoals de glasvezelkastjes die in de informatie terugkomen over het aansluiten van glasvezel. De kabel die het kastje (router) in gaat komt uit een kozijn (zie andere foto) en ik kan nergens (meterkast, berging, etc) iets anders vinden wat met glasvezel te maken heeft.

Dus m’n vraag is: is dit gegarandeerd genoeg om een glasvezel abonnement af te sluiten ga ik daar problemen mee krijgen? In tijden van thuiswerken heb ik namelijk geen zin om dagen zonder internet te zitten. 

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt!  

p.s. de postcode-check geeft aan dat er glasvezel met 1000Mbit/s download beschikbaar is op m’n adres.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 January 2021, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Siet001 , als KPN aangeeft dat jij bij KPN glasvezel kan bestellen, gewoon doen, een monteur komt de boel aansluiten en waar nodig apparatuur aanpassen naar de huidige stand van de techniek.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ff gegoogled: xms was een provider die in het verleden door KPN overgenomen is. Dus een KPN monteur komt misschien wel een nieuw kastje plaatsen. Maar glasvezel moet geen probleem zijn.