Kan ik ook overstappen als ik niet aan stabiel internet kon wat kpn wel beloofd
na 3 maanden lid te zijn
ben het inmiddels echt beu
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelKan ik ook overstappen als ik niet aan stabiel internet kon wat kpn wel beloofd
na 3 maanden lid te zijn
ben het inmiddels echt beu
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelHoi
Ik kan je helaas niet helpen met het ontbinden van je contract maar je verbinding hoort natuurlijk gewoon stabiel te zijn! Ik begrijp dat je vanalles al geprobeerd hebt.
Als je wilt denken/kijken wij graag mee naar een oplossing! Kun je ons de situatie toelichten? Wat is er aan de hand?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.