Beantwoord

Kan IP-adres niet ophalen

  • 5 May 2020
  • 4 reacties
  • 5683 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik zag dat mijn wifi op mijn mobiel het niet deed, hij geeft aan dat het ip-adres niet kan worden opgehaald. Ik heb al van alles geprobeer, modem en router uit en aan, mn mobiel opnieuw opgestart, de router op een andere plek gezet en als laatste probeerde ik het via mijn kpn. 

Daar kreeg ik een melding dat het niet gelukt was om mijn gegevens op te halen. 😟

 

icon

Beste antwoord door Domi1972 11 May 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Domi1972, welkom! Heb je de wifi alweer aan de praat gekregen? Werkt het ook op andere apparaten niet of alleen op de wifi niet? En wat wilde je via MijnKPN doen? Was dat de Wifi Manager? Het klopt dat die op dit moment via MijnKPN wat kuren vertoont. Gelukkig kan je 'm wel gewoon openen via de link die ik onder ‘Wifi Manager’ mee stuur, mocht het nog nodig zijn!

Goedemorgen @Marcia_ 

Ik heb idd de manager gebruikt om te kijken of er slechte wifi was, maar ik ben er inmiddels achter wat er aan de hand was, ik had het verkeerde stekkertje in de vesterker zitten😳.

Wifi is wel iets beter maar soms valt ie nog wel weg.

Reputatie 7
Badge +30

Haha wat fijn dat het soms zo makkelijk kan zijn :-). Voor wat betreft het wegvallen: ervaar je dit op bepaalde momenten? Kan het zijn dat de versterker te ver van de Experia Box staat? Merk je op zulke momenten ook dat het bekabelde internet wegvalt?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is het in orde nu met de wifi? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.