Vraag

Kan ip adres niet verkrijgen op mobiel icm v10a

  • 16 April 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds een week hebben wij de experiabox v10a.

Voorheen nooit problemen gehad met wegvallende wifi en ook nooit eerder de melding gekregen kan ip adres niet verkrijgen.

Onze vorige modem (v8)heeft nooit problemen gegeven met de wifi.

 

Modem is meerdere keren opnieuw opgestart en via de servicetools gereset.

WPS lampje aan de zijkant gaat telkens uit.

meerdere malen wifi geoptimaliseerd ia jullie servicetools maar niks werkt. of hooguit een paar minuten.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Rewana, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Merk je op andere apparaten ook problemen? Dat het lampje uitgaat, is juist de bedoeling. Deze knippert alleen bij het verbinden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

Hallo @Marcia_ 

ook met een windows 10 laptop en een apple tv loop ik tegen dit probleem aan. Ook is er een probleem met vooruit en terugspoelen van opnames en live tv.

ik heb inmiddels via de chat al diverse collega’s gesproken. Die allemaal verschillende oplossingen hadden.

Er is ook een poortwissel geweest. Waarom dat was geen idee.

 

maar er is afgelopen vrijdag een verzoek gedaan voor een experiabox v10 ipv v10a.

 

we zitten nu te wachten op antwoord vanuit logistiek.

 

 

Reputatie 7
Badge +25

We willen natuurlijk niet dubbel werk gaan doen, dus laten we dat afwachten. We horen graag of dat de oplossing is.

Reputatie 7
Badge +30

Heb je inmiddels een nieuwe Experia Box binnen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.