Vraag

Kan monteursafspraak niet plannen, verbinding niet gereed

  • 12 April 2021
  • 9 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste,

 

Ik ben een nieuwe klant.

Op 15 februari heb ik een abonnement afgesloten voor internet en TV in een nieuwbouwhuis (glasvezel). Geplande datum is 22 april (volgende week). Ik heb per die datum ook echt internet nodig voor oa. beveiliging. Ik moet hiervoor een monteursafspraak maken aangezien het een nieuw glasvezelpunt betreft, maar ik krijg hier geen e-mail over. Bellen met de klantenservice leert me dat de verbinding nog niet gereed is en dat daarom geen monteur aangestuurd kan worden. Men kan mij niet vertellen wanneer deze verbinding dan wél gereed is. Ik moet maar geduld hebben. Enig idee hoe ik dit proces kan versnellen? Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat ik volgende week daadwerkelijk internet heb.

Alvast dank!

Groet,

Rick



Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Rick Th! Bedankt voor je topic. Wat balen dat tot nu toe niemand je duidelijkheid heeft geven. Ik verwacht dat KPNNetwerkNL de glasvezelverbinding nog moet opleveren. Zolang dit niet is gebeurd kunnen wij niet aansluiten of leveren en blijft de bestelling een pre-order. Om dit te controleren en je een eindje op weg te helpen, kijk ik graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer(optioneel) en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je! 

Beste @Lisa . Dank je. Ik heb de gegevens ingevoerd.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Rick Th. Glasvezel is al opgeleverd. Althans, ik zie dat het gewoon beschikbaar is, dus waarom wij nog steeds de melding krijgen dat we ‘wachten op oplevering’ begrijp ik niet helemaal. Ik ga intern navragen hoe dit zit en of we een monteur kunnen inplannen voor de 22e. Zodra ik een reactie (met uitleg) heb ontvangen, deel ik het hier met je. 

Beste @Lisa. Dank je! Ik hoor het graag.

Beste @Lisa

Ben je er nog achter gekomen waar het niet helemaal goed gaat? Dank je!

Beste @Lisa. Dit is dus wat er continue gebeurt. Er wordt (ook telefonisch) aangegeven dat er achterhaald wordt waar het probleem zit, om vervolgens niets meer te horen. Ik hoor graag als er meer informatie is. Dank je! Groet, Rick

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Rick Th! Jammer om te horen dat je het zo ervaart. Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen omdat de doorlooptijd van de betreffende afdeling +/-5 werkdagen is. Als ik meer informatie heb, deel ik het! :sunglasses:

Okee! Helder! Excuus voor mijn ongeduld..

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Rick Th! Gisteren een reactie mogen ontvangen. Zoals je inmiddels weet staat er een monteur ingepland voor eind april. Moet eerlijk toegeven, dat onze communicatie over het abonnement en de aansluiting richting jou, geen schoonheidsprijs verdient. De oplevering van glasvezel is pas door gaan lopen op 19-04. Wat dit betekent, geen idee. Hierna konden wij dus pas een monteur plannen. Dit hebben we gedaan. Echter is die monteur dus pas eind april beschikbaar. Ik heb nagevraagd of er geen eerdere datum beschikbaar is. Helaas, her plannen kan alleen naar een nog latere datum. Dat is natuurlijk niet gewenst. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Excuses voor het langer moeten wachten. :disappointed_relieved: