Vraag

Kan niet inloggen in Experia Box V8

  • 3 March 2021
  • 9 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge

Ik heb nu al tijden problemen met mijn internet dus heb vandaag via de KPN site mijn modem gereset, nu probeer ik in te loggen op mijn modem via het IP 192.168.2.254 en kan ik niet meer inloggen en is mijn enige optie iets neer te zetten op het forum aangezien er geen telefonisch contact is.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Buddha18 
KPN heeft meerdere modems. helaas vertel je niet om welk modem het gaat.
Heb je een V10A dan zit er achterop een kaartje wat je er uit kan schuiven en achterop staan de inloggegevens.
Elk ander modem (waaronder de V10 (dus zonder A))moet je de eerste keer inloggen zonder paswoord en vraagt het modem je om er een aan te maken.
De V12 is nieuw dat weet ik zo niet hoe het bij die gaat.

De inloggegevens van alle Experiaboxen  kun je hier zien, klik de juiste box aan.

Badge

Ik gebruik een Experia box v8

Badge

Dingen die ik heb geprobeerd:
achter op de router staande wachtwoord ingevuld
geen wachtwoord ingevuld
Admin ingevuld
het oude admin wachtwoord ingevuld

Reputatie 7
Badge +21

Dus inloggen met admin en geen paswoord invullen

Badge

Dat werkt niet, Zie bovenstaande reactie.

Reputatie 7
Badge +21

Reset de V8 door met een paperclip of iets anders achterop in het kleine gaatje de verborgen schakelaar in te drukken (er staat Reset bij het gaatje) en hou die zo'n 10 seconden vast. (terwijl de spanning er op staat)

Badge

Dit werkt nog steeds niet, Ik kan nog steeds niet Inloggen.

Badge

Probleem opgelost

Hoe heb je het probleem opgelost dan? Ik heb ook al het bovenstaande al geprobeerd en kom er niet in… Ga m morgen omruilen btw, van experia v8 naar v12, dan maar verder zien ;-)