Beantwoord

Kan niet inloggen op Experiabox V10A via verschillende browsers

  • 22 July 2021
  • 9 reacties
  • 253 keer bekeken

Hallo,

 

Al een tijdje probeer ik bij de Experiabox V10A te komen, maar in verschillende browsers (Chrome, Edge, Brave) krijg ik het volgende:

 

 

Wat is hier aan te doen? Want dit is al aan de gang sinds Februari.

 

Mvg,

 

Robin

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Robinblitz 22 July 2021, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Dat probleem had ik ook, zie topic https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/mijnmodem-niet-bereikbaar-545237

Wellicht heb je daar wat aan.

Maar de meeste browsers willen niet meer naar een niet beveiligde site gaan.

Heb je ook voormalig telfort?

Dan kun je net als ik het modem forceren naar de nieuwe kpn firmware.

Wellicht kun je ook eens proberen in een zogenaamd incognito scherm of alle cookies verwijderen.

 

Dat probleem had ik ook, zie topic https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/mijnmodem-niet-bereikbaar-545237

Wellicht heb je daar wat aan.

Maar de meeste browsers willen niet meer naar een niet beveiligde site gaan.

Heb je ook voormalig telfort?

Dan kun je net als ik het modem forceren naar de nieuwe kpn firmware.

Wellicht kun je ook eens proberen in een zogenaamd incognito scherm of alle cookies verwijderen.

 

 

Inderdaad voormalig Telfort. Zojuist geprobeerd in incognito-modus maar ook dan hetzelfde scherm helaas.

Reputatie 4
Badge +2

@RobinblitzIk neem even aan dat je nog op de telfort firmware zit, maar dat is bij mijn weten zo niet te zien. Op het inlogscherm kun je het zien aan het logo, maar zover kom je niet… Dan kun je nog de firmware update forceren, zie het andere topic.

Of via je mobiel proberen, die deed het bij mij toen nog wel. Alleen is dat heel lastig navigeren op een klein scherm. Maar dan kun je wel het logo zien of het telfort of kpn is

 

@JWBokx Zojuist gekeken, daar staat al wel het KPN logo. Dus ik neem aan dat het KPN Firmware is.

Reputatie 4
Badge +2

@Robinblitz Kun je op je mobiel wel inloggen? Bij  mij moest ik na de update nog een factory reset doen. Dus wel alle instellingen kwijt… Maar dan is het initiële wachtwoord wat achter op het modem staat weer actief

 

@JWBokx Kwam erbij door in te loggen via Firefox, blijkbaar werkt die browser wel. Heb laatst nog een reset gedaan van de modem, dus daar maak ik me geen zorgen over. (Heb de gehele configuratie van de modem opgeslagen lokaal, dus ik kan zo de gehele configuratie importeren)

Reputatie 4
Badge +2

@Robinblitz Een reset via de interface is wel minder hard dan een factory reset via het gaatje op de achterkant. Maar wel bijzonder weer die verschillen tussen browsers...

@JWBokx Ik heb de factory reset gedaan. Maar je kan voor je dat doet configuraties exporteren naar je PC en na de reset weer importeren. Scheelt een hoop werk!

Reputatie 4
Badge +2

@Robinblitz Ha ha ja dat is waar, helaas had ik alleen een oude configuratie opgeslagen. En toen kon ik niet meer inloggen, dus ja daar leer je weer van  altijd gelijk opslaan….