Hoi KPN,
Ik zit voor mobiel bellen bij jullie, maar voor internet bij Telfort. Daarvoor gebruikte ik hetzelfde emailadres. Nu kan ik niet meer bij mijn Telfort Thuis facturen, hoe zit dat?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelHoi KPN,
Ik zit voor mobiel bellen bij jullie, maar voor internet bij Telfort. Daarvoor gebruikte ik hetzelfde emailadres. Nu kan ik niet meer bij mijn Telfort Thuis facturen, hoe zit dat?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelHalloÂ
Sinds het laatste kwartaal 2020 zit je met Telfort Thuis ook bij KPN. Alle Telfort Thuis abonnementen zijn administratief gemigreerd naar KPN.
Je kan gebruik maken van MijnKPN. Je kan daar gewoon inloggen met het Telfort ID dat je gebruikte voor Mijn Telfort. Je ziet jouw abonnement, verbruik en facturen terug in MijnKPN zoals je gewend was in Mijn Telfort.
Welkom bij ons op het forum
Het kan zijn dat je jouw Thuis pakket daar nog niet ziet, in dat geval kan je het koppelen via de Product pagina en daarnazal alles zichtbaar worden van het abonnement.Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.