Beantwoord

Kan niet meer bij Telfort Thuis facturen

  • 9 April 2021
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik zit voor mobiel bellen bij jullie, maar voor internet bij Telfort. Daarvoor gebruikte ik hetzelfde emailadres. Nu kan ik niet meer bij mijn Telfort Thuis facturen, hoe zit dat?

icon

Beste antwoord door RBxx 9 April 2021, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @AWH89 

Sinds het laatste kwartaal 2020 zit je met Telfort Thuis ook bij KPN. Alle Telfort Thuis abonnementen zijn administratief gemigreerd naar KPN.

Je kan gebruik maken van MijnKPN. Je kan daar gewoon inloggen met het Telfort ID dat je gebruikte voor Mijn Telfort. Je ziet jouw abonnement, verbruik en facturen terug in MijnKPN zoals je gewend was in Mijn Telfort.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @AWH89. Zoals Ruud al noemt is jouw Telfort Thuis abonnement ook overgezet naar KPN en kan je alle beschikbare facturen in MijnKPN terugvinden.

Het kan zijn dat je jouw Thuis pakket daar nog niet ziet, in dat geval kan je het koppelen via de Product pagina en daarnazal alles zichtbaar worden van het abonnement.Â