Kan nieuw abonnement niet koppelen aan KPN ID

  • 10 December 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik kan de datum van de monteur niet wijzigen, omdat ik via mijn kpn id niet in mijn nieuwe abonnement kom. 
Zo zie ik dus ook de bestelstatus niet en kan ik niets wijzigen. 
Via de link kpn.com/bestelstatus krijg ik steeds een foutmelding zodra ik in wil loggen. 
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Elaine88 ,
Welkom op het forum. Goed dat je je profiel aangevuld hebt :muscle_tone3: ! In het systeem zag ik dat je telefonisch contact hebt gehad en dat het geluk is om de monteur te herplannen naar vandaag :slight_smile: .
Laat je het weten als je ergens tegen aan loopt?