Beantwoord

Kan wifi manager niet gebruiken

  • 3 March 2024
  • 13 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik krijg de melding dat mijn modem nog niet klaar is voor de wifi manager, hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door David Weijters 7 March 2024, 21:03

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +19

Bijzonder!! Welk type modem heb je?

Kpn box 12b staat achterop, net nieuw ontvangen bij glasvezel abonnement 

Badge +19

Hoe lang is je abonnement al actief?

Een maand ongeveer, ook al naar helpdesk gebeld maar het zou vanzelf over moeten gaan.. Ik las ergens iets over twee klantnummers, dat daar het probleem zou kunnen zitten. 

Badge +19

Een moderater gaat hier reageren.  Wellicht dat zij dat op kunnen lossen. De wachttijd is ca twee dagen. Ervaar je problemen met het modem?

Dank je Joep. Ondanks een extra wifi punt is de wifi zwak 

Reputatie 7
Badge +11

Kijk hieronder eens @David Weijters voor een mogelijke oplossing:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @David Weijters,

Dit klinkt wel als een situatie waarbij er sprake is van een tweede klantnummer dat gekoppeld is aan je KPN ID. Ik controleer graag even of dit het geval is. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je huidige klantnummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. 

Ik ben mijn profiel gevuld, klantnummer heb ik overgenomen uit de mijn kpn app. Ergens zit er iets mis, mijn wifi verbinding is dramatisch en de bekabelde goed.. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @David Weijters, ik heb een verzoek ingediend om het tweede klantnummer (dat inderdaad gekoppeld is) te verwijderen. Ik verwacht dat dit later vandaag geregeld zal zijn zodat je dan de WifiManager kunt gaan gebruiken! Mocht je er na het gebruik nog niet helemaal uitkomen met het verbeteren van de wifi, dan horen we hier graag meer over de aansluitsituatie in jouw woning, en waar het allemaal wel of juist niet goed werkt, zodat we verder net je mee kunnen denken 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Is het gelukt om de wifi te verbeteren @David Weijters?

Als je hier nog de hulp van de community bij kan gebruiken, horen we graag waar je tegenaan loopt als het nog niet helemaal optimaal is!

Hallo allemaal, mijn wifi manager werkt weer en verbinding lijkt vooralsnog beter. Bedankt voor de hulp. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, helemaal top @David Weijters!

Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊

Reageer