Vraag

Kanvas adres

  • 18 May 2020
  • 8 reacties
  • 191 keer bekeken

Badge

Hallo, 

 

Ik probeer een aansluiting te krijgen bij Budget alles-in-1. Daarbij krijg ik de melding dat ze niet kunnen leveren op de toevoeging 4. En dat alleen BEL, HS, 1,2 en 3 bekend is.

BAG geeft juiste huisnummers en toevoeging. 

Fourstack gaf aan:
Geen correct KANVAS adres

Ik weet kan iemand dit controleren? Ik weet nu niet waar ik heen moet met mijn vraag, Budget wijst naar KPN Wholesale.

Ik heb gewoon een telefoonaansluiting die bij de meterkast uitkomt en zit momenteel bij Ziggo. 

Betreft adres (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Leoleon,

Dit forum is van KPN de provider en niet van wholesale. Dit zijn echt verschillende bedrijven. Budget hoort het gewoon na te vragen bij hun partner van wholesale waarom jou adres geen correct adres is. Dit is niet iets wat klanten zelf moeten regelen. 

Badge

Hallo @Leoleon,

Dit forum is van KPN de provider en niet van wholesale. Dit zijn echt verschillende bedrijven. Budget hoort het gewoon na te vragen bij hun partner van wholesale waarom jou adres geen correct adres is. Dit is niet iets wat klanten zelf moeten regelen. 


Ik ben dus opzoek naar het aansluitnummer van de telefoonlijn, dan kan ik wel hier terecht toch? Ik zie ook andere vergelijkbare gevallen die zijn opgelost via dit forum.
Kan iemand van KPN mij een helpende hand bieden??

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Leoleon,

Kan je niks beloven, maar controleer even of je gegevens goed in je forumprofiel staan. Het is op moment aardig druk, dus heb enkele dagen geduld voor je een reactie krijgt.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Leoleon,

Dit forum is van KPN de provider en niet van wholesale. Dit zijn echt verschillende bedrijven. Budget hoort het gewoon na te vragen bij hun partner van wholesale waarom jou adres geen correct adres is. Dit is niet iets wat klanten zelf moeten regelen. 


Ik ben dus opzoek naar het aansluitnummer van de telefoonlijn, dan kan ik wel hier terecht toch? Ik zie ook andere vergelijkbare gevallen die zijn opgelost via dit forum.
Kan iemand van KPN mij een helpende hand bieden??

Die andere gevallen willen dan meest een abonnement bij KPN afsluiten. Niet bij de concurrent 😉

Reputatie 7
Badge +16

Precies, daarom zou ik bij Budget aankloppen. Die gaat hier over, want die hebben een contract met Wholesale.

Badge

Hallo @Leoleon,

Kan je niks beloven, maar controleer even of je gegevens goed in je forumprofiel staan. Het is op moment aardig druk, dus heb enkele dagen geduld voor je een reactie krijgt.

Ok super! Ik ben benieuwd en zie graag de reactie tegemoet! 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Leoleon, welkom op het forum. 

Ik ben bang dat ik je in dit geval niet kan helpen. De normale gang van zaken is dat de provider bij wie je een aansluiting aanvraagt dit uit moet zoeken bij Wholesale. Bij ons loopt bijvoorbeeld een bestelling eerst "vast” waardoor het op een lijstje komt voor uitzoekwerk om erachter te komen welke van de 4 toevoegingen van jou is. 

@Ward_, heb jij nog een idee? Of is aankloppen bij Budget echt de enige optie? 

Badge

Hi Leoleon, welkom op het forum. 

Ik ben bang dat ik je in dit geval niet kan helpen. De normale gang van zaken is dat de provider bij wie je een aansluiting aanvraagt dit uit moet zoeken bij Wholesale. Bij ons loopt bijvoorbeeld een bestelling eerst "vast” waardoor het op een lijstje komt voor uitzoekwerk om erachter te komen welke van de 4 toevoegingen van jou is. 

@Ward_, heb jij nog een idee? Of is aankloppen bij Budget echt de enige optie? 

Ja het is gewoon vervelend als je elke keer van het kastje naar de muur gaat. 

Maargoed er zit een wandcontactdoos dus het moet lukken naar mijn mening. Haha.

@Ward_  of heeft u nog een idee?