Beantwoord

Kapot modem ontvangen

  • 4 March 2022
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Vorige week korte storing gehad, netjes opgelost maar we hadden een verouderde modem. Toch verstandig om nieuwe aan te sluiten. Gisteren omgeruild want ja gek genoeg moet je eerst iets inleveren voordat je kan testen of het nieuwe werkt..…

En ja hoor de nieuwe modem start op. Alles werkt in na 2 tot 10 minuten foutcode. Modem herstart zichzelf en weer hetzelfde continue...…

1e KPN contact het ligt aan kabbel u word door een monteur gebeld. Niet gebeurt 

2e KPN contact nee kan niet aan de kabbel liggen want de lampjes gaan van rood naar groen en weer terug blijft tijdje rood. Modem dat u heeft ontvangen moet vervangen worden ................... maar helaas kan dat niet want uw oude GOED WERKENDE!!!! modem is nog niet retour. U zou kunnen proberen naar een winkel te rijden, maar kan niet beloven dat ze hem daar op kunnen ruilen!!!???? Sorry ik kan niets voor u betekenen!!!???

Kortom beste KPN klant u heeft pech, betaald dik al jaren aan ons maar als u problemen heeft moet u gewoon wachten tot een retour is verwerkt!!!???? En je raad het al het is nu vrijdag middag wie denkt dat dit nog fit weekend word opgelost! Ikke niet.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 March 2022, 21:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Hormes

Wat rot om te lezen dat de hele situatie zo gelopen is. Dat is natuurlijk de bedoeling niet. Het forum is misschien niet de meest ideale plek om dit aan te kaarten. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, maar zijn afhankelijk van hoe druk het is. Door drukte zijn we nu niet eerder aan je topic toe gekomen. Als je belt of chat via onze klantenservice heb je direct contact. Onze collega's daar helpen je dan meteen verder en kijken naar de mogelijkheden. Daarnaast hebben wij helaas geen andere opties dan onze collega's daar.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent! Als je vragen hebt, laat het gerust weten.