Beantwoord

Kapotte voeding

  • 8 February 2020
  • 12 reacties
  • 293 keer bekeken

Ik heb sinds een maandje twee superwifis (witte schijven) van KPN. Door jullie montuers geinstalleerd omdat de wifi het niet goed deed. Alles prima, maar nu is een van de voedingen kapot gegaan. Daar heb ik deze week twee keer voor in de chat gezeten en iedereen belooft snel een nieuwe voeding en contact via sms, maar tot op heden heb ik niks meer gehoord. 

 

Kunt u ervoor zorgen dat ik nu wél een werkende voeding thuis krijg. Het gaat over de witte voedingen die horen bij de witte ronde versterkers.

 

Dank.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 February 2020, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @hvl. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter defect zijn. Ik zal onze logistieke afdeling vragen of zij de mogelijkheid hebben om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik vragen of het mogelijk is. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

staat erin. dank. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Zodra ik weer dat er een nieuwe wordt toegestuurd laat ik het weten. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Zodra ik weer dat er een nieuwe wordt toegestuurd laat ik het weten. :relaxed:

Als het goed is heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:relaxed:

Hi, daar ging iets mis. Ik kwam op het postkantoor en daar laag een grote witte complete set. En ik had alleen een zwarte voeding ingepakt. En ik durfde het niet aan om een zwarte voeding voor een witte set om te ruilen. Dus ik ben weer naar huis gegaan. Uiteindelijk zal hij wel weer naar jullie teruggaan.

 

Aan de andere kant had ik de ruil graag gedaan, omdat ze oplossing met twee superwifi's en twee versterkers nog steeds niet optimaal werkt. Ik zie ook dat je nu bij een abonnement twee superwifi's cadeau krijgt. Kom ik daar ook voor in aanmerking als ik mijn abonnement verleng? Dan ben ik meteen uit de brand.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat je nog geen nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Het klopt dat nieuwe klanten kunnen kiezen voor twee Superwifi's of een korting, als welkomstkorting. Helaas geldt deze korting niet voor bestaande klanten. Als het goed is ligt het pakketje nog op het servicepunt. Zou je jouw Super Wifi plus stroomadapter daar willen omruilen voor een nieuwe. Ik heb gevraagd om een stroomadapter toe te sturen, maar onze logistieke afdeling heeft blijkbaar een compleet nieuwe toegestuurd. :disappointed_relieved:

Maar kan ik daar dan mijn oude zwarte versterker omruilen voor een nieuwe superwifi? Het ging om een zwarte adapter namelijk. Daarin maakte ik dan een foutje. 

Weet je: ik vind het ook een beetje veel van het goede momenteel. Als je in mijn geschiedenis kijkt dan zie je de laatste maanden heel veel gedoe van monteurs en storing en ontvangst. Alles werkt nu een soort van op de adapter na. Maar ik ben dus een keer of 4 een ochtend of middag thuisgebleven. Zonder de zwarte piet toe te spelen zou een gebaar fijn zijn. Ziggo, en de mobiele provider van mijn vrouw trekken ook. 

Ik vind de houding alleen voor nieuwe klanten wat star. Ik ben vooral een heel oude klant. 

 

Reputatie 7
Badge +21

In het eerste bericht gaf je aan dat het om de KPN SuperWifi ging. Ik heb daarom onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. Helaas kan je de zwarte versterker niet omruilen voor de nieuwe KPN SuperWifi. Ik heb aan onze logistieke afdeling gevraagd of er een stroomadapter voor de zwarte Experia WiFi toegestuurd kan worden.

 

en blijkbaar gaat er een adapter defect en word er nooit gesproken over een mogelijke oorzaak

@hvl 

heb jij vlakbij “oude” TL verlichting met starters

dit kan veel invloed hebben met de geschakelde voedingen waaronder de kpn adapter

 

Hoi Vikash, laat het maar even zitten, ik heb inmdiddels van een buurman een voeding gekregen die werkt en past. Dank.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je inmiddels al een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Ik heb het inmiddels al aan onze logistieke afdeling doorgegeven. Als je de stroomadapter niet ophaalt dan wordt het automatisch retour gestuurd. 

Dank!