Beantwoord

klacht: geen internet

  • 17 November 2019
  • 7 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik zit sinds vrijdag 14.15 zonder internet, hierdoor kon ik niet meer thuis werken, morgen (maandag) kan ik dus ook niet thuiswerken eat resulteert dat ik naar Utrecht moet terwijl ik afspraken in zwolle mn woonstad heb. Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie pas woensdag kunnen komen, ik ga morgen bellen om de afspraak ten eerste te verzetten naar dinsdag want ik wordt gek van het feit dat ik geen tv internet niks heb want alles gaat via Chrome en internet!! Ik ga volgende week naar thailand en moet gigantisch veel regelen waarbij ik ook internet nodig heb…

doordat ik nu zonder internet zit kan ik dus dit alles niet:

thuiswerken wat resulteert dat ik extra kosten moet maken naar Utrecht

mn prive afspraken in zwolle niet langsgaan omdat ik naar Utrecht moet

heel weekend en daarbij ma/di/woe zonder internet

voorbereidingen vakantie niet treffen want werken via mn mobiel vind ik een hell en moet dingen uitdraaien

savonds kan ik niet in het netwerk van mijn werk inloggen want ik heb geen internet en als leidinggevende heb ik dit gewoon nodig!

 

gewenste oplossing: de afspraak vervroegen naar maandag of dinsdag en daarbij zou het jullie sieren om twee maanden niet te factureren aangezien ik grote stress hierdoor ervaar en met extra kosten opgescheept zit doordat ik mn afspraken niet na kan komen morgen en dagen zonder internet zit…. begrijp werkelijk waar niet waarom dit uitgerekend deze week moet zijn voordat ik vertrek naar het buitenland… het kan serieus echt niet beter uitkomen… baal hier zo van en eerst was t een probleem in jullie centrale en vervolgens hoor ik dat t in m  aansluiting thuis zit…. lekker dan! Iedereen hier heeft internet en nr 13 uiteraard niet… het is overigens ook niet de eerste keer dat er gezeur is met jullie internet daarom heeft de monteur toen versterkers geplaatst… het blijft altijd wat en hierdoor overweeg ik wel sterk terug te gaan naar ziggo want daar heb ik nooit problemen mee gehad in mn oude woning

hopelijk kunnen we tot een oplossing komen

 

mvg

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 20 November 2019, 14:28

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Het is natuurlijk niet leuk om zonder internet te zitten maar jij doet alsof het een ramp van ongekende omvang  is. Beetje overdreven vind je niet?

Reputatie 7
Badge +24

Misschien moet je een 2de internet abonnement afsluiten bij Ziggo. Als dan KPN er nog eens uit ligt, dan kun je 1voudig omswitchen naar Ziggo.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @klant90 welkom op ons KPN forum! Ik kan me voorstellen dat je veel moet regelen als je naar het buitenland gaat, en het is dan al helemaal vervelend dat je geen internet verbinding hebt. Je geeft in je verhaal duidelijk aan dat de monteur woensdag langs zou komen. Het is inmiddels woensdag, heeft de monteur de storing opgelost? Ik hoop van wel!

 

Je geeft aan dat je graag een vergoeding zou willen, dit kan ik voor je invoeren maar wij vergoeden geen reiskosten, tijd etc. omdat je niet thuis kan werken bijvoorbeeld. Dat is heel vervelend maar wordt gewoon niet vergoed. Die 2 maanden kan ik dan ook niet invoeren. Ik kan je 6 dagen abonnementskosten vergoeden. Die berekening ziet er als volgt uit [ kosten abonnement / 30 * 6] Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik voor je invoeren. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @klant90! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Beste kpn .

Ik heb 1 openstaande factuur. 

Heb oktober factuur netjes betaald via ideal link van kpn en bevestigd gekregen van de kpn .

 

De ideal link was 321.52 echter de factuur was 321.53 .door het verschil van 1 cent werd deze factuur in mijn kpn niet verwerkt terwijl die wel betaald was. Ik wilde de factuur van november van 204.58 later betalen echter dat kon niet terwijl de oktober factuur gewoon betaald was.

 

De manco zit in 1 cent die bijgevoegd is bij de factuur van november van 294.58 die nu 204.59 is .doordat dit niet juist verwerkt is kan ik geen uitstel van betaling krijgen .

 

De fout ligt bij de kpn en nu wordt ik morgen afgesloten omdat de kpn niet de juiste ideal link heeft gestuurd. 

 

Collections gesproken echter deze begrijpen het gewoon niet .

 

Ben echt boos 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heb nog geen reactie ontvangen op mijn klacht van tec Metz klant nummer *** betaalafspraak gemaakt voor oktober factuur netjes betaald echter bedrag op ideal link was 321.52 terwijl factuur 321.53 was .

Verschil van 1 cent daarvoor bleef factuur oktober openstaan met als gevolg dat ik november factuur niet later kon betalen 

Dus fout ligt bij kpn alles over 1 cent .nU heeft kpn die cent bij factuur november bijgevoegd dus factuur was 204.58 en nu204.59 als ik de juiste ideal link van oktober had gekregen was dit nooit gebeurd en had ik mijn factuur kunnen verzetten. 

 

Nu geen internet en tv omdat er in systeem kpn nog 2 factuur openstaan terwijl dit gewoon onjuist is .

 

Veel contact met collection gehad maar pRob leem.  Dringt gewoon niet door dat de fout bij kpn ligt met het sturen van het verkeerde bedrag van de ideal link .

Wederom vandaag weer contact gehad hoop nu echt op oplossing en heraansl uiting. Tevens mijn incasso datum verzet naar eind december om problemen in de toekomst te vermijden 

 

Help aub kpn voor oplossing 

 

Metz kl nummer *** schandalig behandeld het dringt gewoon niet door bij de kpn afdeling collections + risico beheer ben zzp december i's belangrijke maand echter kpn niet coulant en zeer klant onvriendelijk. 

 

Probeer situatie uit te leggen maar willen gewoon niet luisteren. 

Ik vind het buitengewoon onvriendelijk en niet klantgericht. 

Tientallen malen gebeld dat fout bij de kpn ligt met het sturen van de ideal link van 18 november. 

Verschil van 1 cent waardoor ik november niet later kon betalen. 

De kpn laat mij letterlijk in de kou staan door foutieve administratie. 

 

Kpn wordt aub klant vriendelijker jegens je klanten. Ik loop nu al mijn inkomen mis in december. 

Help aub deze normale hardwerkende burger .

 

Check aub al de fouten die jullie gemaakt hebben. 

Gewoonweg schandalig !!! 

Reageer