Beantwoord

Klacht

  • 30 november 2019
  • 6 reacties
  • 441 keer bekeken

Jh

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 december 2019, 10:42

Een klacht kun je via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Forum: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Internet kan ook: via dit forum. Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator (in dit topic Susan) komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Jh


Hallo @Petranijkerk , wat is de klacht, kun je iets specifieker zijn s.v.p.?

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Petranijkerk, welkom op het Forum!

Ik help je graag verder, maar dan heb ik wel wat meer informatie nodig :) Mocht je al een oplossing of antwoord hebben gevonden, dan hoor ik dat ook graag!

Reputatie 7
Badge +23

Een klacht kun je via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Forum: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Internet kan ook: via dit forum. Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator (in dit topic Susan) komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

Reputatie 7
Badge +21

@Petranijkerk, ben je inmiddels geholpen met jouw vraag?

Reputatie 7
Badge +23

Een klacht kun je via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Forum: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Internet kan ook: via dit forum. Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator (in dit topic Susan) komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

 

@Petranijkerk  Heb je inmiddels ergens jouw klacht gedeponeerd? 

Reputatie 7
Badge +21

@Petranijkerk, ik help je graag verder maar heb geen bericht meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je het inmiddels op een andere manier geregeld hebt. Zo niet, dan weet je ons te vinden!

Reageer