Vraag

Klacht afschrijving E-mail only abonnement

  • 15 August 2020
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

Aangezien het formulier voor klacht indienen niet werkt (krijg een 403-melding), de chat 15 wachtenden voor me heeft en een emailadres voor klachten niet bestaat, schrijf ik maar even hier.

 

Ik blijk nog steeds te betalen voor KPN email adressen die ik al >20 jaar geleden heb opgezegd. Ik ben toen helemaal bij KPN weggegaan, maar blijkbaar is KPN mij blijven incasseren. Navraag bij de klantenservice leert mij dat het over emailadressen gaat en dat er geen contract van is. Ik ben er nooit over geïnformeerd en het werd ook niet in mijnKPN vermeld. Ik vind het bizar en wil 20 jaar 3,56 per maand terug.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

DJ 

Bizar, maar de KPN administratieve techniek munt niet uit door aantoonbaar up to date te zijn. 

Je herkent dit bijvoorbeeld doordat ze voor heel veel afdelingen aparte gebruikers ID’s (namen) hebben. 

Echter normaliter weten ze dat bij KPN zelf ook wel en doen ze daar niet moeilijk over. Volgens mij is jouw situatie vanuit een zakelijk contract en zijn ze blij om het te herstellen..

Probeer eens contact op te nemen met het zakelijke contact in jouw regio.  Hier zit je op een forum van privee gebruikers, wat natuurlijk een heel andere impact heeft. 

Reputatie 7

Waarom is dit gelijk een klacht?

Waarom is je dit niet 19 jaar geleden opgevallen? 

Waarom denk je recht te hebben op een vergoeding van €876,-?

Waarom val je hier kpn op aan? 

Kunt beter bij jezelf kijken wat er mis is gegaan in de afgelopen 20 jaar,... 

Reputatie 4
Badge +5

Na 20 jaar iedere maand 3,65 moet toch opvallen  je krijgt een factuur en op je rekening word afgeschreven. Moet opvallen!!!  en als zakelijk is dan moet boekhouder maar op orde hebben. Denk meer dat vergeten Bent en nu je verloren centen terug wil voor iets wat je zelf hebt veroorzaakt 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @djdehaan, welkom op het forum. 

Het abonnement heb ik voor me. Ik sluit mij ook aan bij de leden hier. Ik vind het oprecht naar voor je dat je al die tijd hiervoor hebt betaald, je hebt echter zelf ook een verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden. Je verzoek om 20 jaar te corrigeren moet ik dan ook logischerwijs helaas afwijzen. Ik wil je wel het aanbod doen om uit coulance dit 6 maanden voor je te vergoeden, aangezien je al een tijdje klant bent bij ons en ik dit, zoals ik al zei, erg zuur voor je vind. 

Ik kan het abonnement uiteraard per direct voor je opzeggen. Dan heb ik nog wel een akkoord van je nodig hier, als bevestiging. 

Reputatie 7
Badge +24

DJ 

Bizar, maar de KPN administratieve techniek munt niet uit door aantoonbaar up to date te zijn. 

Je herkent dit bijvoorbeeld doordat ze voor heel veel afdelingen aparte gebruikers ID’s (namen) hebben. 

Hou toch even op Cor. Waar baseer je dit op? Jij blijft me verbazen met de manier waarop je steeds op het forum reageert. 

 

Echter normaliter weten ze dat bij KPN zelf ook wel en doen ze daar niet moeilijk over. Volgens mij is jouw situatie vanuit een zakelijk contract en zijn ze blij om het te herstellen..

Probeer eens contact op te nemen met het zakelijke contact in jouw regio.  Hier zit je op een forum van privee gebruikers, wat natuurlijk een heel andere impact heeft. 

Dit is niet het geval. Dit is een consumentendienst en hoort hier gewoon thuis. Het abonnement heet(te) E-mail Basis, een dienst die kon worden afgenomen wanneer de e-mailadressen in de lucht moesten blijven. Dit bieden we inmiddels alleen reactief aan bij een opzegging. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dj, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Beste Alex, ik waardeer je aanbod en neem dat graag aan! Kun je dat in orde maken?

Groet,

Dirk Jan

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan ik zeker. Zou je ter verificatie nog je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En is het verder prima als dit per direct wordt opgezegd?