Beantwoord

Klacht: Bestelling door monteur onterecht geannuleerd

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Wij hebben op 2 december gebruik gemaakt van een mooie aanbieding om over te stappen naar de KPN, daarbij zouden wij een Xbox uit de S serie krijgen.

Er is een monteur gisteren geweest, maar kwam ipv het glasvezel aan te sluiten, de apparaten aansluiten. Niet volgens afspraak, want we willen eerst wachten op glasvezel, zo is dit ook besproken. Toen heeft de monteur alles geannuleerd. Wij gaven aan om niet te annuleren, maar wachten (volgens afspraak) op het glasvezel.

Nu krijgen we aan de lijn te horen dat de Xbox er niet meer is en we er geen recht meer op hebben? Dit kan toch niet. Kunt u dit oplossen?
Ik heb alle mails nog waarin staat waar ik allemaal recht op heb.
 

icon

Beste antwoord door Sylvia Lefering 5 March 2022, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Sylvia Lefering. Ik ga voor je kijken hoe we dit gaan aanpakken! Om dat te doen wil ik je vragen je profiel in te vullen. Dan kan ik je gegevens inzien.

Zou je ook aan willen geven wat je bedoelt met apparaten aansluiten in plaats van glasvezel? Als je een bestelling plaatst dan wordt op het moment van bestellen het type verbinding bepaald. Glasvezel of koper. Dat monteur komt op het moment van installeren dat type verbinding aansluiten. En daarbij kan naast het modem ook andere apparatuur worden geïnstalleerd. 

Verder is het zo dat wij het contract niet zomaar mogen annuleren. Zou je daarom hoe stom dat ook klinkt nog willen bevestigen dat je dit niet gedaan hebt? En dat er ook niet een moment is geweest waarop je akkoord bent gegaan met een afspraak waarmee de bestelling werd stopgezet?

Goedendag Bram,
Bedankt voor de reactie en wij vonden inderdaad ook dat het eenzijdig annuleren van het contract niet oke was. Aan de telefoon werden we absoluut niet geholpen door de KS.

 Hierom hebben we bericht gestuurd via de consumentenbond en daarna werd ik spoedig gebeld door uw collega. Doordat er een fout is geweest en de communicatie wat stroef liep heeft de beste man ons een compensatie geboden waar wij mee akkoord zijn gegaan. 

Het probleem is wat ons betreft opgelost. Dankuwel voor de eventuele hulp die u geboden had.

Groetjes Sylvia Lefering

Reputatie 7
Badge +17

@Sylvia Lefering in dat geval sluit ik het topic. Mooi in ieder geval dat je een goede oplossing hebt gekregen. :relaxed: