Vraag

klacht die maar niet opgelost wordt

  • 5 January 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Goedendag,

Al 2 maanden ben ik bezig om mijn klacht ( opnamepakket tv werkt niet op de belgische zenders) door te laten komen bij KPN waar ik toch al zo’n 30 jaar trouwe klant ben.Ik krijg telkens een aardige, maar niet terzake kundige medewerker( vermoedelijk thuiswerkers waar de telefoonverbinding niet optimaal werkt, gezien het aantal keren dat ik inmiddels “ van de lijn “ ben gegooid).Los van de irritatie dat zaken niet opgelost worden krijg ik dan smsjes dat er binnen 3 dagen wordt contact opgenomen. Dat is nog nooit gebeurd met uitzondering van vanmorgen toen er om half negen gebeld werd en ik nog in de badkamer was.Terugbellen heeft geen zin, je krijgt het geijkte bandje dat zij wel opnieuw contact zullen opnemen en als je dan aan KPN vraagt of er een tijdslot gesmst kan worden wanneer gebeld gaat worden krijg je te horen dat dat toch echt niet kan.Ergo : mijn klacht (3 keer ingediend) is nog steeds niet opgelost; thuiswerkverbindingen van KPN zijn ronduit slecht; zelf kan je niet bellen met de klachtafdeling; emailen mag niet van KPN; KPN is niet in staat een tijdslot voor terugbellen aan te geven en maandelijks wordt bij mij ruim 60 euro afgeschreven voor een pakket dat niet goed werkt. Weet iemand hoe ik door deze brij heen kan breken zodat ik een terzake kundige medewerker krijg die de klacht wel kan oplossen ?

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Zuiden Welkom op het forum. 

Wat ontzettend irritant dat je al zo lang bezig bent om dit voor elkaar te krijgen. Ik controleer graag voor je wat er al gebeurd is en wat ik nog voor je kan betekenen. 

Kun je op Belgische zenders helemaal niets opnemen? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!