Vraag

klacht - geen diensten door graafwerkzaamheden

  • 3 November 2020
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Ik wil bij deze een klacht indienen over de service van kpn. Het aanmelden als nieuwe klant was een zeer moeizaam en frustrerend proces. Alles wat er mis kon gaan, ging mis.  Uiteindelijk is het goed gekomen en hebben we sinds een paar dagen een glasvezel aansluiting.  Vanmorgen klapte alles eruit,  geen internet,  geen tv. Als thuiswerkers is dat een enorm groot probleem! Bij graafwerkzaamheden eind van de straat is er blijkbaar wat misgegaan.  Na wat telefoontjes is er gezegd dat ze proberen het vandaag op te lossen. Is niet gelukt,  dus morgen? Wij zitten dus de hele dag zonder internet en  's avonds ook geen tv. Ik vind het te gek voor woorden dat dit niet met spoed wordt opgelost! Mogen we morgen weer zelf bellen met de uitvoerder. Tot nu toe zijn we dus echt niet tevreden over kpn. Wij zijn afhankelijk van internet en kunnen nu niet werken!!


1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Ablonk, bedankt voor je bericht en welkom op het Forum! Goed dat je even aan de bel trekt. Zo te lezen zijn er een aantal dingen mis gegaan. Allereerst mijn excuses voor het feit dat jullie het aanmelden als moeizaam en frustrerend hebben ervaren. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Tot overmaat van ramp hebben jullie na een paar dagen verbinding, geen diensten meer door graafwerkzaamheden. Ik kan me goed voorstellen dat dit zeker nu absoluut niet fijn is. 

 

Ik hoop dat jullie inmiddels al geholpen zijn door één van mijn collega's. Zo niet, zouden jullie dan het profiel in willen vullen en mij een seintje geven als dat gebeurd is? Dan kan ik met jullie mee kijken en hopelijk zo snel mogelijk het probleem oplossen. 

Reageer