Beantwoord

klacht indien

  • 21 August 2020
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Goede avond 

 

wie weet waar ik een klacht kan indienen over KPN 

ik ben al 20 jaar klant bij KPN en heb vandaag gevraagd of ik in aanmerking kom voor korting op de super WiFi omdat mijn WiFi heel slecht is 

ik kreeg een hele vervelende dame aan de lijm en ze vertelde me 

dat er voor bestaande klanten geen korting en niet kom ook 

ik zeg dan zeg ik op en wordt opnieuw klant 

de dame zeg dat kan niet dan mag je 6 maanden geen klant worden 

dus ga ik maar naar een ander toen zeg ze ,zal ik maar gelijk opzeggen voor je 

wat een goede klanten service na 20 jaar abonnement 

Bedankt KPN 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 August 2020, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jjvz 

Op deze site kun je klacht indienen, of een brief sturen via het volgende adres:

  • Klantenservice KPN

    Postbus 13500

    9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jjvz ,

Vervelend dat je telefonisch zo slecht behandeld bent! Dat is natuurlijk niet goed te praten. 

Toch vind KPN het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Momenteel kun je SuperWifi al met korting aanschaffen. Het kost nu 149 euro. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

Ik snap jouw opmerking over wellicht nog meer korting voor SuperWifi aangezien nieuwe klanten dit een tijdje terug gratis aangeboden kregen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting voor een paar maanden op het abonnement bij een nieuw abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.