Beantwoord

klacht indienen

  • 31 July 2020
  • 14 reacties
  • 775 keer bekeken

hoe kan ik formeel een klacht indienen bij KPN? Ik kom iedere keer op de site om de verbinding te testen en daarna modem te resetten. Dit is al 3 dagen achter elkaar door een servicemedewerker van KPN gedaan en het probleem zit bij KPN. Volgende week pas een monteur. Ik wil daarover een klacht indienen maar waar staat de klachtenprocedure? 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door RBxx 31 July 2020, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Als je geen gebruik wil maken van telefoon, chat, social media of dit forum dan kan het per brief. Die kan dan hierheen;

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

Reputatie 7
Badge +21

@Jaho , online via de KPN website kan ook: Hoe dien ik een klacht in? (klik hier)

Reputatie 7
Badge +20

@Jaho Is het inmiddels gelukt om een klacht in te dienen? Wellicht kan ik je nog ergens mee helpen? Kun je dan nog iets verder toelichten wat er speelt? 

Ik heb precies hetzelfde. Ik wil een mega klacht indienen maar kan nergens de klachtenprocedure vinden. Ik wil niemand meer aan de lijn of beantwoord worden door een robot. Ik wil een klacht indienen en weg bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Patrice83 ik heb dat twee berichten terug (hier boven) al aangegeven.

online via de KPN website : Hoe dien ik een klacht in? (klik hier)

En daar heb ik precies niks aan.

Reputatie 7
Badge +21

Ik wil een klacht indienen en weg bij KPN. 

Op deze pagina staan alle mogelijkheden van opzeggen: Je abonnement bij KPN opzeggen

Wat wil je dan weten? Op die site staan bel, chat, en brief (schrijf) mogelijkheden voor het sturen van een klacht. Wat moet er nog meer staan dan als u een klacht wil indienen?

Het is via een andere manier al gelukt Jeroen.

Dat is fijn. Alleen is het geen antwoord op de vraag. U reageert en ik stel daar een vraag over.

Waarom krijgen alleen nieuwe klanten een cadeau ik wil ook wel graag zoon sonos box als trouwe klant al jaren mobiel en heb ook kpn thuis internet en tv

Tja, ik wil ook wel een BMW van de postcode loterij, doe ook al jaren mee.😁😁

Beste KPN

ik heb een standaard abonnement bij kpn en betaal eur 75 pm. Het maandbedrag is heel hoog, hier ben ik op gewezen door een van uw concurrenten. Ik hoop dat u mn maandbedrag kunt verlagen want ik ben heel lang klant bij kpn en blijf ik klant  

mvg

tish

Badge +19

Hier op het forum wordt niets met prijzen en contracten gedaan. Het beste is om even te bellen met 0800-0402 gratis nr van de klantenservice