Beantwoord

Klacht KPN

  • 30 November 2019
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik ben sinds kort verhuisd van Den Haag (Caiway - glas- omgeving) naar de gemeente Breda - een nieuwbouw omgeving. Daarbij was ik blij dat er een aanbieder was dat glas in zijn pakket had, namelijk KPN.

Na een aantal bezoeken (aan de KPN winkel) en een aantal keer de klantenservice gesproken te hebben, hebben we gekozen voor KPN. Omdat men mij met zekerheid kon zeggen dat ik geen problemen zou ervaren met de router en de IPTV box van KPN.

Contract afgesloten ergens in de tweede week van November 2019. Alleen door de verbouwing en verhuizing woon ik pas nu een aantal daagjes. En door de drukte kan ik nu pas de IPTV en experia box pas testen. Alles wat men in de verkoopfase heeft aangegeven kan KPN niet waarmaken. Omdat de producten niet deugen.

 

Ik kon al dagen lang niet inloggen in mijn experia box (admin), na 4 x gebeld te hebben, en daarbij niet geholpen te zijn, omdat ik steeds maar in de wacht werd gezet en een totale bel tijd had van ruim 3 uur in totaal, kon ik eindelijk in de experia box (admin login). Gelukkig had ik toen gelijk contact gehad met de klantenservice met de vraag, waarom kan ik geen keuze maken tussen een 2,4 of een 5GHz niet selecteren, in totaal 3 mensen in de achtergrond (klantenservice) konden dit niet oplossen, omdat men niet eens wist wat hiermee te doen. Daarnaast heb ik dus ook een probleem met mijn afstandbediening van de IPTV box. In mijn eerdere belletje van ruim 1 uur en 20 minuten kon men mij informeren dat ik met een handeling de bluetooth kon activeren. Alleen werkt dat natuurlijk niet. Dat is best triest. Ik heb dan niet voor niets een 4K dienst erbij genomen omdat ik het kastje niet in zicht wil hebben. Dan moet je de 4K upgrade nemen.

 

En als ik door mijn verbouwing en verhuizing niet heb kunnen ervaren of alles naar behoren werkt. en daarna contact opneem om mijn contract te beëindigen, zegt men uw opzegtermijn van 14 dagen is verlopen. Wat een poppenspel is dit zeg. En als ik een klacht wil indienen, ja dat kunt u doen via de www.kpn.com website onder het kopje zoeken “klacht”. 

 

Hoe serieus word je dan genomen. Ik heb het wel een klein beetje gehad met dit poppenspel.

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 December 2019, 11:44

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Een klacht kun je per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Internet kan ook: via dit forum. Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, dat heb je dus al gedaan. Een KPN moderator komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dus qua internet is het dit forum inderdaad. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Indien per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Sers, welkom op het Forum en goed dat je jouw verhaal hier vertelt! 

Allereerst mijn excuses voor jouw ervaringen met KPN tot nu toe. Dat is zeker niet de bedoeling, en ik hoop dat wij dit nog een beetje kunnen bijschaven en dat je achteraf toch blij kan zijn dat je voor KPN hebt gekozen! 

Het inloggen op de Experia Box is de eerste keer anders dan bij een inlog daarna. Je hebt namelijk nog geen zelf aangemaakte gegevens hiervoor. Je logt in met admin of KPN als gebruikersnaam en het wachtwoord blijft leeg. Fijn dat dat in ieder geval al gelukt is! Afhankelijk van je Experia Box versie kan je 2,4 en 5Ghz splitsen. Maar niet elke Experia Box kan dit.. 

De nieuwe afstandsbediening koppel je nét even op een andere manier. Ook afhankelijk van de ontvanger én afstandsbediening die je hebt. Kan je aangeven wat je hebt ontvangen, qua Experia Box, qua tv-ontvanger (type) en afstandsbediening? 

Voor de 4K producten dien je inderdaad wel 4K televisie af te nemen in je pakket.

Mocht je alsnog de klacht willen indienen via mij dan hoor ik het graag. Vul in dat geval even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en (mobiel) bereikbaarheidsnummer. En anders is hier de directe link voor het online klachtenformulier.

Reputatie 7
Badge +21

@Sers, ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw klacht inmiddels op een andere manier hebt ingediend? 

Ik ben tot op heden niet geholpen. Ik krijg alleen maar nare berichten via social media van kpn. Kan jij mij helpen met het indienen van mijn klacht. Wij zijn zeer ontevreden met de producten en diensten van kpn. Men komt zijn of haar afspraken niet na. Daarnaast is de service slecht!!! Wij hebben de hoop opgegeven!

Reputatie 7
Badge +28

@Sers 

Op welke manier wil je dan jouw klacht indienen? 

Je hebt vijf mogelijkheden: 

 

Per telefoon : 

(0800-0402) 

 

Via Internet : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

 

Of hier op het forum door Susan:

Vul in dat geval even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en (mobiel) bereikbaarheidsnummer. 

 

Geef dus even aan op welke manier je jouw klacht wil indienen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

De hoop hoef je zeker niet op te geven, hier op het forum helpen we ook graag mocht je dat willen. Dan hebben we wel je gegevens nodig zoals hier verzocht. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +21

@Sers wij hebben meerdere keren aangegeven je te willen helpen! Maar hiervoor hebben we wel gegevens nodig, en die zie ik nog niet terug helaas. Wil je graag dat ik de klacht voor je indien? Vul dan je profiel aan en dan ga ik het voor je regelen!

@Susan_ bij deze. 
 

Reputatie 7
Badge +21

@Sers bedankt! Ik heb je even een privéberichtje gestuurd. Zou je hier, als laatste, nog even op willen reageren? Dan kan ik het voor je indienen.

@Susan_  Ik kan je prive berichtje niet openen. 

----------------------------------------------

Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.

Sorry, u heeft geen toegang tot deze pagina.


 

Gaat dit goed @Susan_  ???

Reputatie 7
Badge +21

@Sers, ik zie nu wel een privébericht terug dus volgens mij is het uiteindelijk toch gelukt :slight_smile:  Ik ga de klacht voor je indienen, maar ik kan op dit moment niet beloven dat we jouw gewenste oplossing kunnen bieden. Maar ik ga mijn best doen! De klachtenafdeling zal contact met je opnemen, dit kan wel enkele weken duren i.v.m. de feestdagen.

Reageer