Beantwoord

klacht: monteur komt mijn tv niet aansluiten?

  • 10 April 2020
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik wil hierbij een klacht melden.

 

Mijn naam is T de Haan , ik ben 65 jaar en woon in Sneek.

 

Sinds enige tijd ben ik met mn mobiele telefoon overgestapt naar jullie, ik was eerst bij Telfort.

Mijn beide zonen gaven aan dat ik nu beter alles bij jullie over kon brengen, internet en TV.

Ik eerst naar de KPN winkel, daar kreeg ik te horen mevrouw u heeft een geschil met ons wij kunnen u niet als klant invoeren ! Ik me van geen kwaad bewust. Dus gebeld, bleek de verkoper mn nummer niet juist ingevoerd te hebben.

Ik gaf aan dat niet zelf allemaal te kunnen, mn oudste zoon zei, dan ga ik dit voor je regelen.

 

Dus zo gezegd zo gedaan, hij heeft op 10 maart telefonisch contact met jullie gezegd en alles geregeld.

Op 9 april zou er iemand langs komen om alles te regelen.

 

Vorige week zei mn zoon, heb je het modem al en heb je al iets gehoord ?

Nee, niets…… Ik gebeld, daar kreeg ik te horen er staat helemaal niets in het systeem, terwijl ik wel een bevestiging had van jullie en Ziggo was opgezegd.

Ik gaf dat aan, toen gevraagd gaat het wel door met de Corona crisis ?? Ja hoor, volgende week 9 april tussen 14 en 16 uur komt er iemand.

 

Wat schetst mijn verbazing om 15.30 uur, belt er een monteur en zegt ik heb alles in het systeem hier aangepast en u kunt er gebruik van maken…. Ik nee, u zou langs komen, hij is u gezond, ik ja hoor.

Dan kom ik wel voor het modem maar de TV doe ik niet.

 

Ik werd zo boos, ik kan in deze tijd niet zonder TV…en mn kinderen wonen op een uur rijden.

Waarom niet eerder dit aangegeven ? Waarom het modem wel, de TV niet. Staat naast elkaar, wat is dit voor service, ik moest weer contact zoeken met ZIGGo, die deden moeilijk

Ik ben zo boos, ik ben hier zo klaar mee…wat is dit.

 

Ik hoor graag zsm.

 

Groet Tineke de Haan

icon

Beste antwoord door Nadia 11 April 2020, 11:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

begrijpelijk dat u boos bent. maar vanwege de corona crisis mogen de monteurs maar heel weinig doen. 

de ene monteur is beter in het uitleggen van de situatie en kan een gepaste oplossing aanbieden. 

en de ander niet.  helaas is het moeilijk voor sommigen om nee te verkopen. en dan voelt het alsof u het zelf moet uitzoeken. maar kpn kan ook hulp op afstand bieden. via beeld bellen. 0800 0402

als dat niet lukt dan zal uw famillie ermee moeten helpen helaas. 

 

achteraf gelezen als de modem en tv vlakbij elkaar stond vind ik wel dat de monteur de tv ook heel even snel had kunnen aansluiten idd. maar verwacht niet dat ze nog een monteur sturen hoor. 

een officiele klacht kan je indienen. 

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Reputatie 7

Goedemorgen @Pluske, welkom op het KPN forum. Ik snap de teleurstelling. Het is ook een erg onzekere periode, dan wilt u juist dat alles in huis goed werkt. De situatie waar we nu allen in verkeren dwingt ons ertoe om maatregelen te treffen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Daarom plannen we zo weinig mogelijk monteursafspraken. Of laten we de monteur alleen de noodzakelijke werkzaamheden uitvoeren. Dit doen we voor uw veiligheid en die van onze monteurs. Dat heeft momenteel prioriteit. Door de vele onzekerheden die er spelen is het mogelijk dat we op dagbasis een beslissing moeten maken of de monteur nog langs kan komen, of de service op afstand verleent. Dat is even anders dan u en wij gewend zijn. Hopende op uw begrip. Een klacht hiervoor indienen heeft niet zoveel zin, dit zijn de nadrukkelijke instructies die elke monteur heeft ontvangen en zich aan dient te houden. Sorry voor het ongemak. 

De tv staat naast het modem? Dat is goed nieuws, dan is de installatie goed te verrichten. Op deze pagina kunt u meteen aan de slag: Installeren Interactieve TV. Selecteer eerst het type ontvanger dat u van ons hebt gekregen, en volg dan stapsgewijs de instructie op.

De diensten kunnen met online hulp worden geïnstalleerd: Internet, TV en Vast bellen installeren. Komt u er niet uit? Dan staat de klantenservice op 0800 0402 klaar om op afstand hulp te verlenen.   

Reputatie 7

Hallo @Pluske, is het gelukt om de tv te installeren? Als er vragen zijn, stel ze gerust! Ik hoor graag van u :)

Reputatie 7

Dag, @Pluske. Ik heb helaas niks meer van u vernomen. Ik hoop dat het allemaal is gelukt. Hiermee sluit ik het topic. 

Toch nog vragen? Laat het me gerust weten :)

Hallo,

 

sorry, ikheb niets meer van jullie gehoord ik zou afgelopen maandag 20 april een telefoontje 

van jullie krijgen...maar weer niets gehoord. Schandalig 🤨🤨

Reputatie 7

Hay @Pluske, daar bent u weer. Fijn om iets van u te horen. Jammer dat er geen contact meer is opgenomen. Waarover zouden we u bellen?  

Reageer