Vraag

klacht over aansluiting. Lange levering en KPN kon de aansluiting niet vinden

  • 22 April 2021
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Hopelijk komt het zo bij de juiste persoon terecht!!!

 

Maar jeetje mina wat een gedoe om bij KPN iets te regelen.

 

Op 22 maart heb ik via de overlijdens desk het contract van mijn vader overgenomen, hierna ben ik doorverbonden naar de afdeling verhuizing. Hiervan heb ik ook een bevestiging gekregen tot zover ging het goed.

Samen met deze dame heb ik ook mijn abonnement aangepast. Vol goede moed ging ik aan de gang om de modem op het nieuwe adres aan te sluiten.

 

Helaas ging dit helemaal niet omdat er geen aansluit kastje in mijn huis zit!!! Toen ik deze ontdekking deed wederom contact gehad met jullie en er werd een afspraak gemaakt voor 6 april (belachelijk 2 weken later). Wederom de telefoon in geklommen maar met deze dame kwam ik geen stap verder en werd me verteld dat dit is wat het is en ze niets voor me kon doen. Na twee dagen toch nog een keer contact gehad via de chat, deze dame was gelukkig behulpzamer en bood de optie tot een noodpakket.

 

6 april stond daar de monteur voor mijn deur, na 2 uur zoeken: sorry mevrouw ik krijg het niet opgelost. Morgen tussen 8 en 14 komen ze de kabel zoeken. En inderdaad de volgende dag twee vriendelijke heren die alles netjes hebben gedaan.

Mevrouw u kunt alles aangaan sluiten veel plezier. Top dat moet me lukken en inderdaad ik heb gewoon internet en tv (die twee super wifi-punten zijn een ramp maar ach ja je kan niet alles hebben). Nood pakket en 2 extra hd ontvangers weer netjes retour gestuurd en klaar.  

 

Hiermee was de kous af dacht ik. Totdat ik vandaag een factuur van KPN ontvang met daarop het oude abonnement. Wederom de chat in en daar werd me verteld dat alles wat hierboven staat niet veranderd is en mijn “nieuwe” contract nog niet is ingegaan en dat er WEER een monteur moet komen. Aangezien ik blijkbaar geen andere kant in kan moet deze komen. Ondertussen heb ik 7 dagen met slecht internet gezeten en waardeloze tv,  een hele werk dag niet kunnen werken en als kers op de taart een foute factuur die ik dus niet ga betalen.

 

Al met al gaat er een hoop fout in mijn optiek en heb ik het wel een beetje gehad met KPN. Wat gaan we hiermee doen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @meet . Welkom op het forum.

Zo te lezen gaat er een hoop fout en ik begrijp dat je hier over gebeld hebt. Als het goed is wordt dit nu verholpen, dat klopt toch? 

Ik kan vanuit het forum daar helaas weinig aan toevoegen maar ik wil uiteraard wel even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen (graag beide adressen) en mij hier een seintje geven?

@Erwin_  ik heb mijn profiel aangevuld.

Wat ik tot nu toe bij elkaar kan puzzelen is dat de verhuizing van 59 naar 57 gelukt is. Dat klopt toch?

Ik begrijp dat je voordat je ging verhuizen het abonnement hebt aangepast. Heb je daar ooit een bevestiging van gehad?

@Erwin_  jazeker heb een mail gehad op 25 maart 

Ik heb nu inderdaad ook gezien dat het abonnement is aangepast. Het is naar een hussel abonnement omgezet.

Ik denk dat ik weet waar het misverstand vandaan komt. De factuur is aangemaakt voordat jouw nieuwe verbinding gereed was.  Je nieuwe abonnement is ingegaan op 22-4. De verhuizing is er samen met de wijziging ingezet namelijk. Dus dit is dan min of meer één order. 

Dat betekent dat je op de volgende factuur alles wat na 22-4 onterecht is berekend, gecrediteerd krijgt. 

@Erwin_ 

 

Sorry, maar ik heb 22 maart mijn abonnement aangepast. Heel fijn dat je voor me mee kijkt. Maar dit lost nog steeds niet het probleem of mijn klacht op. 

Ik heb je een privébericht gestuurd, @meet . Kun je daar op reageren?