Klacht over gedrag van een verkoper aan huis

  • 19 January 2024
  • 7 reacties
  • 306 keer bekeken

Hallo mensen van kpn en het Forum ik heb een klacht over de deur verkoper gisteren 18 januari had ik een opdringerige verkoper aan de deur bij me appartement in Culemborg kwam zogenaamde controle doen en ik was zogenaamd de eenigste zonder glasvezel wat natuurlijk bullshit is ik vind het honds brutaal om zelfs aan te bellen bij iemand met onder de bel geen verkopers aan de deur

 

Weet als iemand in de toekomst over kpn begin of deur verkopers dat ik naar dit incident verwijs en wat voor slecht bedrijf kpn is dat ze dit soort praktijken toestaat all zelfs zou ik in de toekomst een goedkoper abbonement krijgen bij kpn zou ik het nog niet eens nemen en zou iedereen kpn afraden alleen al vanwege dit soort opdringerige bedrijfs praktijken het is niet van deze tijd en voelde me gewoon ongemakkelijk aan zo idioot aan de deur die geld aan je probeert te verdienen/ zijn quota halen echt zo type die oude en kwetsbare groepen dit soort dingen zou verkopen zou waarderen als jullie hier mee zouden stoppen maar dat doen jullie toch niet jullie doen dit al jaren en krijgen al jaren klachten over deze honds brutale verkopers 

 

Respecteer voortaan wat hier staat wat een ongelooflijk dom bedrijf kpn 

 

Anonymous 3 maanden geleden

Dit is een klanten helpen klanten forum, klachten kun je hier niet kwijt, dat moet via telefoon of klachtenformulier. 

Bekijk origineel

7 reacties

Dit is een klanten helpen klanten forum, klachten kun je hier niet kwijt, dat moet via telefoon of klachtenformulier. 

laat maar lekker hier staan vind het prima tot het verwijderd wordt er wordt toch niets mee gedaan want dit soort praktijken gebeuren al jaren ze moeten gewoon stoppen met verkopen aan de deur het geeft kpn een slechte naam 

 

En ik heb me zegje gedaan 

Badge +19

Beetje overdreven allemaal maar goed je hebt je hart gelucht😉.

@Joep1965 een kennis van mij heeft bij kpn gewerkt dus ik weet wat voor goedkopere contracten.. dat zijn aan de deur

.je kom over als een naïeve man of iemand die niet begrijpt als ze dit met oudere doen of kwetsbare groepen dat ze er mee weg komen

en ik heb er een gruwelijk hekel aan als mensen doen of ze me vriend zijn en je proberen je te naaien zoals die verkoper dit speelt al jaren sinds het bel verbod en is gewoon rond uit slecht slechter dan telefonisch verkopen speelt bij meerdere bedrijven kpn is niet de eenige of de ergste 

https://youtu.be/2ohur1c_y90?feature=shared

 

https://youtu.be/6xZu_3ouS3A?feature=shared

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ach  @Thomas Van Son 
Ik heb ook zoiets op mijn deur, maar gelukkig laat men mij met rust.
Ik vind alleen zo nu en dan een briefje van de Jehova-getuigen in mijn bus, maar ze bellen niet meer.

Overigens hebben de andere providers ook van die agressieve verkopers.

Badge +19

Hier in huis is iedereen welkom dus ook een verkoper.  Krijgt een bak koffie en kan z'n verhaal doen. Ik bepaal of ik koop!! Maar zo werkt het op het platteland!

De deurverkoper was erg onbeschoft. Het is afgedwongen om glasvezel aan te leggen.de verkoper heeft foto's gemaakt voor aanleg was verplicht zei hij.en vandaag weer 1 moest mijn telefoon nummer en mail geven gaf Aan dat het niet uitkwam Wilde andere dag maar hij is nog drie keer geweest.wat is hier aan te doen?

Reageer