Beste Kpn,
Op 1 mei jl heb ik een nieuw router opgehaald omdat de oudere niet meer goed werkte. Hierbij moest toen de oude inleveren. Thuis aangekomen en aangesloten bleek het niet te werken. Gebeld met de klantenservice en bleek een ticket aangemaakt te moeten worden. vervolg zou zijn dat wij enkele dagen geen internet/tv zouden hebben. Dit kan niet ivm thuiswerken. Gevraagd om een oplossing, die was er niet. Gevraagd om de Jumbo (ophaalpunt) te bellen zodat we de oude weer konden omwisselen, dit bleek ook niet mogelijk te zijn. Daarom besloten om direct zelf naar de Jumbo te gaan en de oude router weer op te halen zodat we nog wel konden thuis te werken. Dit is gelukt gelukkig.
Echter zou ik nog gebeld worden over de vervolg stappen en hebben wij helaas tot op heden niks meer gehoord van KPN. Wij zijn ontevreden over deze situatie en zijn aan het overwegen om over te stappen naar een andere provider. Jaren lang hebben wij een totaal pakket en waren altijd zeer tevreden, maar de laatste tijd ervaren wij een slechte service. Op dit moment nog een slecht Wifi omgeving en oude router. Gaat dit nog opgelost worden ?
Ronald