Vraag

Klacht over snelheid

  • 22 February 2020
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo.Wij zijn in 20128 verhuist van Alphen aan den Rijn naar Valkenburg aan den Rijn.

In Alphen aan den Rijn hadden wij een glasvezel aansluiting met 100 mb down en up internet aan sluiting.Ik heb toen gevraagd of we dit mee kunnen nemen naar Valkenburg.Het antwoord was dat is geen probleem.Maar we hebben hier nog geen glasvezel.Er werd mij toen verteld dat het niet veel verschil maakt.Wat blijkt dat ik hier maar maximaal 84 down en 27 mb up kan halen.Daarom zeg ik dat ik twee jaar teveel heb betaald en verkeerd ben geïnformeerd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Welnee u heeft helemaal niet teveel betaald. U betaald bij koper tot een snelheid van 100Mbit/s. En als u toen is verteld dat het niet veel verschil maakt klopt dat helemaal want tot vandaag heeft u er niets van gemerkt blijkbaar.

Hoi @c van der riet . Welkom op het forum.

Jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan. Bij glasvezel kunnen we de snelheden die we aanbieden in de praktijk altijd halen. Bij koper is het een benadering.

Het verhaal dat je er in de praktijk weinig van merkt klopt ook wel aangezien de snelheden redelijk in de buurt komen van je glasvezelverbinding. Het verhaal van @Joep1965  klopt. Bij koper betaal je voor de snelheid tot. 

Wat een flut antwoord, een klant letterlijk met een kluitje het riet insturen heet dit.

 

U moet zich natuurlijk eerst GOED laten informeren en NIET op kletspraatkes laten zoethouden, want iedereen liegt nu eenmaal want zolang er NIETS op papier vermeld staat is er namelijk NIETS ZEKER.

 

DUS - HEEFT u deze beloofde snelheden op panier genoteerd staan en is dit gegarandeerd door KPN en aldus zo ondertekend, stap hiermee dan eens naar een KPN winkel toe - bellen heeft geen zin meer, daar is het toch veel te druk voor , want terugbellen wordt er toch niet gedaan en meestal krijg je er stommelingen aan de lijn die toch geen bal verstand van techniek hebben (er zijn niet voor niets talloze ontslaggolven geweest bij KPN waarbij al het technische volk eruit gebonjoourd is) en daarna heeft hen call-centrums ingehuurd met goedkoop ongeschoold personeel welke totaal geen kaas hebben gegeten van techniek ( heb het zelf allemaal meegemaakt)

 

En heeft heeft u dit niet op papier staan - dan veel succes bij de rechter.

 

Ronald

 

Badge +19

Over flutantwoord gesproken, jouw antwoord blinkt ook niet echt uit. Echt een verhaal van niks. Sorry

De praktijk is heel grillig - dit is een klassiek voorbeeld er van.


Niet eerst nadenken wat men wil gaan doen, maar gewoon klakkeloos iets gaan doen waarvan de uitkomst gewoon zeker is dat deze een totale mislukking is, om na 2 jaar erachter te komen dat het een veel grotere mislulling is geworden.

 

Dat heet nou in de volksmond “boontje komt vanzelf aan zijn duur betaalde loontje”

 

Badge +19

Ja hoor je hebt helemaal gelijk pfff. Next 

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, @ronaldbbnl .  Het stukje over miscommunicatie kan ik nog wel volgen. Dat komt helaas voor.

Ik sta overigens achter mijn antwoord en dat van @Joep1965 .Mocht ik jou ergens bij kunnen helpen, laat het weten. 

Badge

Inmidels zit ik bij BEN en binnenkort bij Freedom ook.

 Zal eens vertellen wat mij als XS4ALL lid is overkomen.
ALLES zou toch hetzelfde blijven - RONDUIT LARIEKOEK

Sinds 28-2 heeft men de bounded paring eruit gehaald, van Annex B naar Anex A, want KPN KAN NIET MET BOUNED PARING omgaan, omdat XS4ALL namelijk op UNIX volledig draait en KPN uitsluitend van een Windows achtig systeem gebruik maakt.

Hoe ik dat weet doet niet ter zake, maar ik weet meer over het ganse KPN dan jij denkt te kunnen weten, daarom ook mijn schuilnamen voortdurend, want ik ben niet die sufferd die met zijn echte naam op unternet zit te klooien.


Ik weet MEER of computers en vooral op netwerkgebied dan menigeen, heb alles sinds 1975 meegemaakt op dat gebied, beheers vele programmeertalen bijna letterlijk vloeiend uit mijn kop en ben daarin volledig bij en daarin menige zogenaamde professoren nog een lesje in leren om van iets heel lang in vele regels in 1 zeer kort regeltje oplosbaar te maken, gewoon omdat men vaak geen volledige kennis van zaken heeft.


ben voor minigeen zogezegd BETA tester geweest op allerlei bebied, destijds voordat er internet uberhaupt bestond was dat op BBS gebieden en zelfs daarvoor voordat deze bestonden was ik al actief, kortom ik heb (bijna alles) al gezien en meegemaakt en er komt nog vele zaken waar jullie met zijn allen nog van dromen of nog niet van kunnen dromen binnen de komende 50 jaar (tenzij ik 112 jaar kan worden natuurlijk - oeps nu weten jullie mijn leeftijd gelijk, intresseerd mij geen hol) , maar dan lig ik al begraven op de Veteranen begraafplaats en na 40 jaar grafrechten wordt ik niet geruimd samen met mijn partner voor het leven maar bijgezet in een gezamelijk graf, TENZIJ de zeespiegel al meer dan 5 meter gestegen is want DAT zit wer wel aan te komen, maar vele sufkoppen hier te Nereland.Waterland steken met zijn allen de vinger in de dijk en denken zo de vloedgolf tegen te kunnen houden.

 

Waarom zo lang epos, gefrustreerd, helemaal niet, maar sufkoppen zijn er nu eenmaal, natuurlijk hebben ze ondersteuning nodig maar doe het dan wel op de GOEDE MANIER, dat niet doen laat man vanzelf al te denken over de zeer slechte reputatie die de KPN helpdesk al heeft - terwijl men de Chinese Directeur Kramer denkt dit op te kunnen veizelen naar het niveau van XS4ALL.

 

ZAl ik je even FLINK uit de droom helpen - ALLE medewerkers van XS4ALL zijn OF boventallig gegaan - of overgegaan naar Freedom - en zelfs degenen dia als KPN’ers gedetacheerd waren bij XS4ALL zijn niet terug gegaan naar KPN maar OOK overtallig gegaan - of naar Freedom gegaan - of naar elders gesolliciteerd.


Want zo VERZIEKT is het immers al binnen het op dit moment al, alleen het Cabinet Rötte heeft het nog steeds niet door dat KPN allang een Chinees bedrijf is geworden, want er is alleen maar Chinese apparatuur aanwezig bij KPN die alles draaiende houdt. Dit inclusief het volledige administratie systeem qua Huawaij, ik ben zelf op die computervloer geweest 2 jaar terug qua zakelijk rondleiding, je weet niet wat je ziet en er zijn alleen chinesen aanwezig, geen westerling is er meer aanwezig en dat willen ze ook niet en KPN is daar akkoord mee gegaan contractueel want dit alles is niet meer in handen van KPN want juist I&AT is VERKOCHT naar ATOS ORGIN in 2002 immers.


Dus dan krijg je vanzelf de Chinezen vanzelf binnen, WANT Atos Origin heeft gekozen voor Huawaij als administratief systeem en daar zitten ALLE klanten gegevens op ALLE storingsmeldingen qua OO7/OO8 & OO7A/OO8A (geheime  nummers) is daar ook gelijk naartoe verhuisd, met de operater afdelingen in heel Nederland direct opgeheven van vele duizenden medewerkers want die zitten namelijk in het zeer goedkope India namelijk waar men perfect Nederlands spreekt.


Dringt het nou nog niet tot de botte hersenen door KPN is niet meer Nederlands maar inmiddels VOLLEDIG in Chinese handen gekomen door de verkoop van I&AT & Werplekdiensten aan Atos Origin in 2002 - en ik zat er destijds middenin en heb alle ellende van al die mensen meegemaakt.


Alleen IK heb het als een der weinigen via de rechtbank aangevochten en gewonnen, velen durfden het niet aan en waar belanden ze, bij ATOS, en werden na 3 maanden alsnog ontslagen vaak, en omdat ze maar 3 maanden in dienst waren en niet van velen meer dan 20 jaar, konden FLUITEN naar hun WW, ze kregen maar WW van die 3 maanden OMDAT ze stilzwijgend akkoord waren gegeaan met de regeling die ze van KPN kregen, een afscheep sommetje geld van 3 maanden tot 6 maanden volledig salaris en meer niet, daarbij waren OOK VUTTERS die nog maar een paar jaar moesten, ze werden als OUD VUIL behandeld.

Die van mij werd volgens de CAO ontbonden was het oordeel van de rechter, en dat VERDUBBELD wegens het GESOL met mij persoonlijk.
Zodoende kon ik verder in mijzelf investeren, particulier gezien want ik heb nooit meer voor een baas gewerkt dan alleen zelfstandig en heeft me geen windeieren gelegd tot op heden, zo goed zelfs dat ik op mijn 62 met pensioen ben gegaan, inclusief een vrijstaand eigen huis, meer dan 30 meter NAP hoogte om zeker te zijn dat wij niet 1-2-3 zal verzuipen bij de zeespiegelstijging.

 

Immers GOEDE voorbereiding is al het HALVE werk, dat geldt voor alles immers, zo ook voor juiste voorlichting ipv te denken dat met het goed doet moet men er ZEKER van zijn dat men het goed doet. Ik ben er in ieder geval ZEKER van dat ik droge voeten hou, terwijl bijna 14 miljoen mensen letterlijk natte voeten zulllen krijgen in ons waterige landje, en dat VEEL SNELLER dan menigeen denkt.

 

Hiermee sluit ik af,

 

Tot ziens á nooit meer

Ik zit bij BEN en straks bij Freedom