Beantwoord

Klacht: vergoeding voor slecht werkende diensten na onderhoud

  • 31 July 2020
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Een sms gaf aan dat er 's nachts aan het netwerk zou worden gewerkt. De dag er op heeft het netwerk de hele dag niet meer goed gewerkt. En vandaag, vrijdag 31 juli nog steeds niet. Hierdoor kan ik thuis niet aan het werk, heb ik 1 1/2 uur met drie medewerkers aan de telefoon gezeten die het probleem niet konden oplossen. Vanmiddag een nieuwe Expedia box halen. Waardeloos dat ik door de kpn zelf anderhalve dag niet kan werken, de tv niet meer werkt en zelfs de vaste telefoon het vaak niet doet. Krijg ik hiervoor een tegemoetkoming van KPN?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 8 August 2020, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hans1407, welkom. 

Ik snap goed dat je baalde dat je niet thuis kon werken. Nu met de nieuwe Experia Box werkt alles weer helemaal vlekkeloos? Via de site kan je een vergoeding aanvragen.Â