Vraag

Klachten over erg slechtste Internet verbinding sinds meer dan 2maanden

  • 11 March 2021
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Beste mensen,

 

Ik zit al jaren met KPN abonement en betaal ik €67 per maand voor 50 Mbit/s en TV en vast bellen die nooit gebruik.

Ik zie geen vooruit in KPN dienst, een keer ben je klant dan wordt je als nummer behandeld.

Nu zoek ik verder en zie ik voor 1000 Mbit/s en TV en nog meer optie voor €35 de eerste 6maanden en daarna wordt €57. Dus Ik ga KPN opzeggen.

Sinds al meer dan 2 maanden hebben we de slechtste Internet verbinding Ik woon in EHV. Op de website van KPN verdwaald men om de juiste plek te vinden om klacht indienen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Gelukkig heb je die vrijheid om over te stappen. Als kpn niet de snelheid kan leveren die jij graag wil dan is het logisch. Natuurlijk hoor je wel een stabiele aansluiting te hebben binnen de mogelijkheden die kpn heeft. De medewerkers en de forumleden hadden je graag geholpen als er problemen zijn maar we hebben je nog niet eerder ontmoet hier.

Reputatie 7
Badge +17

@Isaac-EHV welkom op het forum. Mocht je toch nog een poging willen wagen om de stabiliteit terug te brengen wil ik je daar graag bij helpen. Zoals @Joep1965 zegt heb je recht op een stabiele verbinding. Ik hoor graag van je of je ons nog een kans wilt geven de diensten te verbeteren.