Vraag

Klantenservice klacht

  • 9 October 2019
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen week heb ik de KPN 3 keer gebeld met de eerste twee keer de liefste klantenservice medewerkers ever.

Ons probleem was namelijk dat het lampje van de wireless zomaar ineens uit viel en niet uitzichzelf aan ging tenzij wij deze handmatig aanzetten. De eerste twee medewerkers hebben mij het super goed uitgelegd en waren heel aardig.

Tot gisteren. de wifi lag er weer uit en het begon irritant te worden. Ik woon namelijk sinds kort bij een oudere mevrouw en deze heeft niet veel en niet sterke wifi nodig. Maar ik ben een student en ik woon op zolder, dus dan is het lastig om zonder wifi te werken. Ik heb alle versterkers die nodig zijn al aangesloten alleen nog deed de wifi het niet.

Ik belde de KPN weer en toen was het snel klaar. Mevrouw zei dat het aan ons lag. Nou ik heb niet veel verstand van modems en of internet maar je gaat mij niet wijs maken dat het ‘normaal’ is dat de wifi er zomaar uitspringt! Ik heb gisteren de heledag geverfd niet eens aan de wifi geweest maar nee, volgens mevrouw lag dat aan ons.

Ik vond het heel kwalijk dat zo’n groot bedrijf het probleem direct zonder een of andere achtergrond bij ons lag. Het is toch logischer als je ervanuit gaat dat het probleem bij de spullen (modems etc) of bij het bedrijf ligt? Maar nee mevrouw vond van niet en vond het OOK nog eens nodig om een groot reclame praatje te maken over overstappen van mobieltelefoon.

Ik woon natuurlijk bij een oudere mevrouw en zij zit bij Hollands nieuwe als mobiele provider. De mevrouw van de klantenservice ging heel onrespectvol door op het feit dat ze moest overstappen. Oh en ze vroeg ook nog of de huistelefoon wel echt gebruikt werd: want ja dat is niet meer van deze tijd. Excuse me? Je hebt te maken met een oudere mevrouw?