Vraag

Klantenservice klacht

  • 9 October 2019
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen week heb ik de KPN 3 keer gebeld met de eerste twee keer de liefste klantenservice medewerkers ever.

Ons probleem was namelijk dat het lampje van de wireless zomaar ineens uit viel en niet uitzichzelf aan ging tenzij wij deze handmatig aanzetten. De eerste twee medewerkers hebben mij het super goed uitgelegd en waren heel aardig.

Tot gisteren. de wifi lag er weer uit en het begon irritant te worden. Ik woon namelijk sinds kort bij een oudere mevrouw en deze heeft niet veel en niet sterke wifi nodig. Maar ik ben een student en ik woon op zolder, dus dan is het lastig om zonder wifi te werken. Ik heb alle versterkers die nodig zijn al aangesloten alleen nog deed de wifi het niet.

Ik belde de KPN weer en toen was het snel klaar. Mevrouw zei dat het aan ons lag. Nou ik heb niet veel verstand van modems en of internet maar je gaat mij niet wijs maken dat het ‘normaal’ is dat de wifi er zomaar uitspringt! Ik heb gisteren de heledag geverfd niet eens aan de wifi geweest maar nee, volgens mevrouw lag dat aan ons.

Ik vond het heel kwalijk dat zo’n groot bedrijf het probleem direct zonder een of andere achtergrond bij ons lag. Het is toch logischer als je ervanuit gaat dat het probleem bij de spullen (modems etc) of bij het bedrijf ligt? Maar nee mevrouw vond van niet en vond het OOK nog eens nodig om een groot reclame praatje te maken over overstappen van mobieltelefoon.

Ik woon natuurlijk bij een oudere mevrouw en zij zit bij Hollands nieuwe als mobiele provider. De mevrouw van de klantenservice ging heel onrespectvol door op het feit dat ze moest overstappen. Oh en ze vroeg ook nog of de huistelefoon wel echt gebruikt werd: want ja dat is niet meer van deze tijd. Excuse me? Je hebt te maken met een oudere mevrouw?

Toen was ik er een beetje klaar mee en ik ben tegen haar ingegaan. Wat een enorm onprofessionele mevrouw, ik wordt er nog woedend van. Het feit dat je gewoon niet serieus genomen wordt. Belachelijk. Oja ze raadde me de wifituner aan. Prima, heb ik gedaan. Download snelheid was 4, na de wifituner ook 4! Dus wie had er nou gelijk?

Gelukkig krijgen we van de KPN nu een gratis monteur die het hier komt oplossen. En daar ben ik dan weer wel heel erg blij mee, heel erg netjes van de KPN om het op deze manier via de wifituner op te lossen.

Ik vind het heel vervelend om dit te schrijven maar ik wil het toch even kwijt, vooral omdat jullie het oprecht altijd top doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Eva, welkom op het forum.

Net als jij ben ik ook verbaasd over deze gang van zaken. Laat ik beginnen door te benadrukken dat dit zeker niet de manier is waarop wij als KPN ons willen profileren bij onze klanten. Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Ik zou hier graag werk van willen maken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik vind het wel fijn om te lezen dat er een monteur is ingepland om dit te onderzoeken, hopelijk zal het daarna ook beter werken.

Ik hoor graag van je.