Vraag

Klantenservice onbereikbaar

  • 10 December 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Onzin dat het makkelijk is om de klantenservice te bereiken.. En dan heeft de admin nog de brutaliteit om te titel aan te passen. Ik vind dat misschien nog wel het meest aanstootgevende. Is dit een forum of een marketingsplatform?

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd op de site. Zet je tv ontvanger uit/aan > zet je modem uit/ aan >  stap 3 Neem contact op > waar gaat het over? Tv > zet je tv ontvanger aan/uit… > … etc etc

En kom ik dan via een google search achter het nummer van de klantenservice, is het ‘wegens grote drukte niet mogelijk om me te verbinden met een medewerker’.  



admin: eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Nou dan vertel je hier je verhaal!!!

Joep, ben je soms ook van de kpn? Ook zo’n circulaire logica :-) > Ik heb net me verhaal verteld.. daar reageer je op. Ik had gereageerd op een post over de klantenservice and dat die zo makkelijk bereikbaar was. En nu heeft de admin daar een apart topic van gemaakt... 

Badge +19

O Ok. Ik dacht dat je een helpende hand nodig had.:wink:

Dank, Nee ging over de klantenservice.. Maar is idd wat onlogisch zonder de context. 
Ik moest gister even de klantenservice hebben ivm niet werkende tv, maar dat is inmiddels opgelost.

Bedankt en fijne avond!  

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jeroen Q , je was gisteren niet de enige met problemen met iTV 

Door deze forse storing waren alle klant ingangen overbelast.

Geen excuus, maar wel een verklaring.