Beantwoord

korting nieuw abonnement

  • 11 December 2020
  • 8 reacties
  • 155 keer bekeken

Badge

Sinds okt een abonnement. internet en tv voor 35 euro de eerste paar maanden. Leuke aanbieding dachten wij. Nu paar maanden verder en iedere maand inmiddels al 45 euro betaald. Zeggen ze dat de aanbieding alleen op internet geld en niet op tv. Dit klopt toch volgens mij niet. En anders is het heel misleidend!!!

icon

Beste antwoord door Hanna_ 16 December 2020, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Ha dat is vreemd.  De aktie zijn zover ik weet altijd internet en tv voor 35,00. Een medewerker pakt dit over een paar dagen op.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @AM1983. welkom op het forum.

Ik zie dat jij inmiddels al contact hebt gehad met onze telefonische klanten service. Zij hebben het al uitgezocht, het blijkt dat jij eerst enkel een internet abonnement hebt aangevraagd, de korting geld dan alleen op het internet abonnement. Daar heb jij een aantal weken later pas TV aan toegevoegd. De korting geld alleen over het origineel aangevraagde pakket. 

Badge

Dat klopt. Het internet abonnement was dus niet de bedoeling. We gingen er vanuit dat we de combi hadden afgesloten. Toen hebben we nog 2 weken tv gehad en hielt er ineens mee op. Toen inderdaad op mijn kpn ook tv aangevraagd. We vinden het heel erg verwarrend omdat we dus in de veronderstelling waren dat wanneer we een link met tv en internet aanklikken en afsluiten je dit dan ook beide krijgt. Vind het erg jammer dat door deze vergissing we nu een jaar aan dit dure abonnement vast zitten. Dus er is van de week ook al gelijk een aanvraag voor opzegging de deur uit gegaan.

Helemaal eens. In principe krijg je 50% korting bij overstap van Ziggo naar KPN, en daarbij vraag je gewoon het snelste Internet (glasvezel), TV en vaste telefonie aan.

Wat blijkt? KPN sluit alleen internet aan en op 500Mb, niet op 1G. Heel vreemd - als je dan tv en je eigen telefoon mee neemt krijg je daar geen korting op - onterecht.

In principe krijg je 50% korting bij overstap van Ziggo naar KPN, 

Waar staat dat?

Bij het aanbod dat je kreeg bij de aanleg van de glasvezel in het dorp.

Bij het aanbod dat je kreeg bij de aanleg van de glasvezel in het dorp.

Was dat in het dorpscafe. Je wilt toch niet zeggen dat je iets koopt zonder dat je iets zwart op wit hebt?

De KPN die namelijk glasvezel aanlegt heeft namelijk niets te zeggen over de Internet en TV contracten. 

 

Bij het aanbod dat je kreeg bij de aanleg van de glasvezel in het dorp.

Was dat in het dorpscafe. Je wilt toch niet zeggen dat je iets koopt zonder dat je iets zwart op wit hebt?

De KPN die namelijk glasvezel aanlegt heeft namelijk niets te zeggen over de Internet en TV contracten. 

 

Hallo @CorL , mensen waarbij glasvezel is aangelegd door KPNNetwerk.nl en die geen klant van KPN zijn krijgen inderdaad als welkomstaanbod x maanden internet, welke snelheid dan ook, voor een x bedrag per maand. Heeft een familielid van mij ook gehad eind vorig jaar, naar er geen gebruik van gemaakt omdat hij tevreden is met zijn huidige provider.

Â