Kortingsactie veranderd

  • 3 August 2020
  • 10 reacties
  • 141 keer bekeken

Dag, 

een aantal dagen geleden heb ik een abonnement bij jullie afgesloten. Deze word morgen aangesloten.

ik heb het abonnement met 3 maanden korting afgesloten, maar nu bieden jullie 6 maanden korting aan. Heb ik hier nog recht op? 
 

ik hoor het graag.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Dat denk ik niet. 

Reputatie 7

Hoi @Dylanhul, welkom bij ons op het forum. Als de actie veranderd kort nadat je de bestelling hebt gedaan kan ik me voorstellen dat je je dat afvraagt. Zoals Nick al zegt heb je daar dan inderdaad geen recht op, je hebt een abonnement afgesloten met de toen geldende actie, die is ook in je bevestigingsbrief genoemd en dat is waar je mee akkoord bent gegaan.

Het abonnement zou de 4e worden aangesloten begrijp ik? Hoe is dat gegaan, werkt alles goed?

Dag, 

een aantal dagen geleden heb ik een abonnement bij jullie afgesloten. Deze word morgen aangesloten.

ik heb het abonnement met 3 maanden korting afgesloten, maar nu bieden jullie 6 maanden korting aan. Heb ik hier nog recht op? 
 

ik hoor het graag.

Dat zou niet zo prettig zijn. KPN doet het andersom ook niet (als je de overeenkomst tenminste al bevestigd hebt). Als ze de actie weer terug veranderen krijgen de mensen die een overeenkomst van 6 maanden hebben nog steeds de “korting” voor 6 maanden.

Ik heb KPN nog nooit op activiteiten kunnen betrappen om onder overeenkomsten uit te komen en over het algemeen staan ze op dat gebied bij mij bekend als coulant. 

Hoi @Dylanhul, welkom bij ons op het forum. Als de actie veranderd kort nadat je de bestelling hebt gedaan kan ik me voorstellen dat je je dat afvraagt. Zoals Nick al zegt heb je daar dan inderdaad geen recht op, je hebt een abonnement afgesloten met de toen geldende actie, die is ook in je bevestigingsbrief genoemd en dat is waar je mee akkoord bent gegaan.

Het abonnement zou de 4e worden aangesloten begrijp ik? Hoe is dat gegaan, werkt alles goed?

Hoi Jasper,

ik begrijp het helemaal. Geen probleem.

Nou ik heb wel een probleem. Ik krijg regelmatig 2 seconde zwart beeld tijdens het tv kijken. Wat kan hier aan opgelost worden?

het beeld word tijdens de uitzendig, op alle zenders, om het half uur/45 min 2 seconde zwart.

 

groeten 

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 7

Als het zo vaak gebeurt is het best storend inderdaad @Dylanhul! Ik ben net als Joep benieuwd hoe je de tv-ontvanger en Experia Box met elkaar hebt verbonden, zou je dat kunnen toelichten? En op het moment dat het scherm even zwart wordt, merk je dan ook een hele korte verbreking van het internet, of blijft dat wel actief?

De monteur heeft het direct op de experiabox aangesloten. Er zit dus niks tussen.

internet werkt wel perfect. 
In de tijd dat het beeld op zwart gaat is de periode te kort om internet op mijn telefoon op te starten.

hoe kan dit opgelost worden?

 

groeten

Reputatie 7

Dat is een hele goede vraag inderdaad Dylan, daar ben ik ook benieuwd naar. Voor de oplossing is het eerst nodig dat we weten wat het precies veroorzaakt, ik hoopte dat we daar met de vragen in mijn vorige bericht dichterbij kwamen maar de aansluiting zoals je het beschrijft is prima. Zou je de netwerkkabel via naar de tv-ontvanger gaat eens in een andere gele aansluiting op de Experia Box kunnen proberen, kijken of dat een verbetering geeft?

Heb ik vandaag geprobeerd, maakt geen verschil. Het beeld ging vandaag nog vaker op zwart. Zeker een keer per 5 minuten.

het WiFi lampje op het modem knippert wel vaak is me opgevallen, heeft dat er misschien mee te maken?

het lijkt me fijn als er een monteur langs zou kunnen komen. Ik ben overgestapt van provider om van dit soort problemen af te zijn, dus hoop ik dat dit opgelost kan worden.

Reputatie 7

Dat het WiFi lampje knippert is niet erg, dat betekent namelijk dat er activiteit is en er gebruikt gemaakt wordt van de WiFi. Dat lampje gaat alleen over de draadloze internetverbinding, als je de tv-ontvanger met een kabel op de Experia Box hebt aangesloten hebben ze niets met elkaar te maken.

Heb je de kabel tussen de tv-ontvanger en de Experia Box ook al eens kunnen vervangen? Het kan ook zijn dat daar korte verbrekingen uitkomen als die niet helemaal goed is, of de stekkertjes er bijvoorbeeld niet goed op zitten.